Boşanma sebeplerinin çoğu "geçim sıkıntısı" yüzündenmiş! Rahat yaşayabilmeniz için eşiniz ne kadar maaş almalı?

"Paranın önemi yok, asgari ucret bile alabilir. Yeter ki seveyim, oda beni sevsin" diyenler evlendiği zaman soluğu adliyede alıyor, boşanıyor!
Boşanma sebeplerinin çoğu "geçim sıkıntısı" yüzündenmiş! Rahat yaşayabilmeniz için eşiniz ne kadar maaş almalı?
Evleneceğiniz eş adayının aylık olarak ne kadar maaş alıyor olması sizi tatmin eder?

Boşanma sebeplerinin çoğu "geçim sıkıntısı" yüzündenmiş! Rahat yaşayabilmeniz için eşiniz ne kadar maaş almalı?
Cevapla