Sevgilinizin olup olmaması önemli değil atacağınız mesaj nasıl olurdu şahsen ben uzun yazmayı severim hadi herkes sevgilisine yazıyomuş gibi düşünüp yazsın 🤗🤗 ?
Güzel mevsimlerde ilkbaharım gibisin her kokun ayrı bir tomurcuk düşen yağmur damlası gibisin toprakta yemyeşil filizler açtırıp gönlümü yeşillendiren
Aklından bu saate sevgiline güneydın canım gülücük kalp gibi bir mesaj göndermek geçiyorsa yapma.
Sebep?
Haklisin o surata bende mesaj atmak istemezdim aliskin degilsn anlasilan 😀
Sevgilim asker oldugu icin yoldaslik ediyorum ona. Uykusu açilsinda nobetlerini iyi tutsun rahat uyuyalim diye bende destek cikiyorum ona. Sen bos bos konusunca gercekten yazik diyorum yanu
Seninle polemige giremicem gercekten 😊 bazen soruyorum yaradana. Neden beni sectin boyle sacma insanlarida sececektin madem
Ya gunahtan korkuyorum ama affet allahim soylemeden edemeyecegimm. 10 tane kuşum olsa birini vermem çok cirkinsin yemin ediyorum ya su resmide neyine guvenip koydun anlamadim gitti 😀😀😀😀
'' Günaydın sevgilim, sığır gibi yatmaya devam etmiyorsun umarım.'' Demişliğim var.
Günaydın minnoş aşkilotammm
Cevap
20Cevap
Günaydın denmez, hayırlı sabahlar denir.
Günaydın gavur icadıdır, önce bir Allah'ın selamını ver, ardından sabahı şeriflerinin hayırlı olmasını dile.
Sabahlarimin en aydinlik yuzu,
Karanligi bertaraf,
Geceleri tarumar eden,
Yeni dogmus bebek kokusu,
Buyumemis cocuk sesi..
Lanetli ruhumu cennete mahkum ettigin gun kadar mutlu bir sabaha uyan, gunaydin..
"günaydın aşkım" yazarım yeterli olur ,, zaten ne kadar uzun ve süslü yazsanda bir süre sonra normalleşiyor ve etkilemiyor insanı
" Günaydın " yaziyorum ben. Fazlasini yazinca dotu kalkiyor erkek milletinin
aynen lannn yürü be kıze
Sevgili yapıp ne yazacgini bilmeyen profili bu olsa gerek.
Günaydın yazar gecerim.
Tabi ilisknin suresinr bagli.
Gerci senin anlatmana gore yeni olmali.
Sabah kalktığında onu düşündüğünü ifade etmesi yeterli. Süslemeye gerek yok. Oradaki incelik önemli
Günaydın Prenses bensiz uyandığın günleri birlikte uyanarak acısını çıkartcaz
günaydın kujum sabah şeriflerin aydın olsub birtananem scs
Koğuş kalk uyan asker ! Yazdım en son 😜
selamın aleyküm günaydın canım
sevgılım yok hem mesajı neden soylıyım kı:d
Mini yalarım yavrum günaydın yazarim
Kalk kız sabah oldu diye yazarım 😏
canım ne yapıyon (klişeyimdir
Seni özlemiş kalkık haliyle bekliyor 🤣
Kalk lan çukulatam sabah oldu kalk
Kopyami cekicen ayip ayip :)
Uyan it olu it
Tabi
Öyle :)
Hele olsun da bir bakarız
Seni en narin yerinden öpüyorum derdim
Günaydın sana benim uykum var derim
olursa bakarız
@by_kowboy demiş oldun zaten saçmalama istersen :D
Günaydın
Günaydın.
Bilmem. Unutmuşum.
Günaydın erkenciisn
Günaydin askim
sevisrlim mi derdim
Günaydın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar