
Mahallenize gelip ateş yakıp özür dilese buna tepkiniz ne olur?
#Meczup

Bunu yapması, daha büyük bir tartışma için yeterli sebeplerden biri. Kadınsın sen, sana yakışan hanımefendilik ve zerafettir. Böyle şeylerle, şirinlik veya cesaret gösterisi yaparak gönül alınmaz.
Onu affetmemi istiyorsa, tüm içtenliği ve samimiyetiyle karşıma oturup bana mantıklı bir gerekçe sunması gerek, görmediğim şeyleri mantıklı şekilde görmemi sağlaması gerek, ona hak vermemi sağlaması gerek. Olursa olur, olmazsa iki insan olarak en olur şekilde ayrılırız. Yaşını almış bir bireyim ben, çocuğa şeker verip tebessüm eder gibi gönül alamaz ! Her şeyin bir edebi, adabı, uslubu var.
Karşıma oturup derdini anlatmasına dahi fırsat vermiyorsam, o saatten sonra yolda görsem yolumu değiştiririm, bir şeyler düzelmez artık.
Zerre kadar pişmanlıkta duymam. Bu yaşıma kadar inandığım düşüncelerden ödün vermedim, hislerimle hareket etmedim. Eğer bir şey yapmışsa, sonunu da düşünecek yaşta ve zekada olduğunu bilmeli.
Bu kadar açık ve net !
Yangın tüpü ile müdahale ederdim salaklar mahalleyi yakmadan engel olurdum
Mumlarla arabasının üzerine yazı yazmıştı s. ç. s diye ama bizim komşular fena polisi arayıp şikayet etmişlerdi tabi ben bu arada telefonu sessize alıp uymuştum. Annem uyandırdı kızım kalk bu manyak mahalleyi yakacak diye :)) bana maziyi hatırlattın güldüm sonuç mu.. Hayır sevgili olmadık sevgili olsaydım da küstüysem ayrılırım
Hahahhahahhahah :D Mahalle yanıyor senin haberin yok :D
Aşk için affetmez misin bir şans daha?
Gerçi uyanık olsaydın herhalde bir kova su dökerdin kesin :D
Hahahhaha :D atladı yani manyak :D
Olabilir :/
Nasıl ah ettiyse artık aşk sana haram oldu :/
O şimdi mutlu evli ve çocuklu :D
Hatası büyükse itfaiyeyi çağırırım
Thx baby 😍😙
:D :D
Hepsi için diyim anladın sen onu 💕😻😄😄😄😄😍😘😄😄
Anladım beybisi 8)
Cevap
92Cevap
Sanırım böyle şeylere gerek kalmaz , insallah da gerek olmaz kuzum :-)
Yaa tamam diyelim ki oldu. Ne tepki verirsin? Abin camdan uçardı herhalde :D
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-b143-79be708ff391.jpg
Kimse uçamaz sevdiğime :D gel deyip elimi tutarsa , bende elini tutar giderim :-) oldu mu kuzu :-)
Buda bana kapak oldu :/
Hee tamam o zaman <3
Ederim tabi ben ona kıyamam kiii :)
Ama terketti beni :(
Vicdansız. :/
resimde öndeki kız hadi sevgiliside diğerleri de mi sevgilisi :D :D :D :D :D
beni affetmesende onlardan bir tanesiyle çık diyecek gibi :D :D :D :D
Hahahah hayır o arkadaki kızlar arkadaşlarına destek olmak için gelmişler :D
erkek balkona çıktı 3 tane kızı görecek oooo ne kadar sevenim sevilenim varmış diyecek
kıza destek için geldilerse erkeğin görmeyeceği yer olabilir :) bence kabak gibi ateşin başına geldik seni bekliyoruz der gibi :D :D :D :D
Arkadaşım buna benzer bir girişimde bulunmuştu bende yanındaydım silahla tehdit bile edildik kız yine de affetmedi. ağzınla kuş tutsan yaranamazsın bazılarına.
Yani hiç olmasa bu durumlar daha değil mi? Yani olan biten şey yalnızca biraz itidal ve hoş görülü olmak.. hani keskin sirkenin zararı küpüne misali. Sen olmayacak şekilde kalbi kır ez sonra gel ateş yak özür dile hadi oradan derler adama.
Herkes ( bazı konular hariç ) ikinci bir şansı hak eder. Burada ciddi bir pişmanlık var gibi. Üstelik bir bayan bir baydan özür diliyor doğru anladıysam.
Ben şahsen inatçıyımdır ama bu yöntem hiç fena değilmiş. :-)
Onu bırak o an yaşamayıp neden fotoğraf çekilir ki?
Nasıl?
Valla silmişsem istediğini yapsın ama Barbara gellan buraya derse giderim
Onun için #cehenneme bile gidersin :D
Kendi adına konuş :D
Tabisi ne sandın 8)
:/ :/
Kavganın sebebine bağlı! Eğer af edilemiyecek gibiyse romayı da yaksa af etmem
''Klişelerden uzak dur tatlım'' derim :D
Vay vicdansız :/
Olaya bagli birsey. Ama yinede gozden gecirirdim ;d
affederim :)
https://www.youtube.com/watch?v=36Hxp-Gv7EcKapımın önüne gelip, böyle bir şey yaparsa, affetmek gibi bir düşüncem varsa; yok olur. Hiç affetmem.
Özür dilemek degil mesele.. asil o durumu davranışları ile destekliyorsa hissettiriyorsa özür gercek manada özürdür..
Ayrıca aldatma ise durum özürü olmaz..
Bu klişe gibi durabilir ama zor iş yani 😊😊
Affederim
Bizim gibi harbi insanlar ne gerçek manada sevilir, nede şanslı bir hayat yaşar.
Hayin-Kahpe insanlar ile uğraşır dururuz.
Yok yav o ne öyle, yangın çıkaracak bir de manyak. Ben ayrıca sevmem öyle reklam olmayı, reklam edilmeyi.
Kendinide o atese at derdim. Tabiki suda onmli ne yaptida ozur diliyo
Eski sevgilimin gece kapımda beklemişliği var. Bir şey hissetmeyince kafasına silah dayasa bir tarafında olmuyor. Dönmek aklından bile geçmiyor ://
Benim bu sahnede olmam için kök söktürücü cadaloz bir kız falan olmam lazım. O tarz insanların hayır sürünsün it cevaplarını duyar gibiyim.
İlk önce İtfaiyeyi aradım sonrada ambulanssı arardım benim geri döneceğini veya onu efedecğimi sanan ancak deli olduğunun kanıtı olurdu.
Hayır kafasina bisey atarim rezil edio beni die asagi iner tokatida basarim
Affederim, onun üzülmesine dayanamam.
Evin onü ağaç dolu bir dudak kıvırsada yeter. Mahalleyi yakmaya gerek yok 😂
Kendim ateşin üstüne atarım bu sayede ömür boyu vicdan azabı çektirirdim dermişim 😅 hahaha. Asla affetmem
Polisi arardım manyak kadın ya bugün onu yakan yarın beni yakar ayol
Affetmem, hiç bir kadında küçük bir hata için böyle hareket etmez.
Hic düsünmeden barisirim. Bu yeterince beni sevdiginin göstergesi. Daha neyin tribi 😄
Türk kızı olmadığın belli😀
Ateşe verip yakardım onu. Gelip bide ifşa ediyor beni diye
Bütün kızların hayali ama böyle bişeyi yapacak erkek yok :-)))
Evde son ses Sıla dan "Ateşle oynama, sonunda ellerin dillerin yanacak" şarkısını açardım öküzüz ama salak değiliz ajdjdjjsj
kiz napiyirsun yanacaksin cekil oradan geliyorum derim. bide ev halkina pis pis sırıtırım 😂
bir mesaj atmaya üşeniyorlar bunu yakmak yerine bir kiprit çöpünü yakar anca
duruma bağlı özür her zaman cesaret işidir kabul etmekte erdemliktir
Rezil ettin beni derim bir yerde oturup konusabilirdik derdim gösterisi de sevmem
Beni tanıdıgı halde beni kırmışsa yine yapar affetmenin sonu yok
Hic bir hatun bunu yapmaz.. enazindan benim icin... ben gormedim
Gönlümü bu tür şeylerle alamaz kavgalıysak bir nedeni var demi gerek yok şekil şukul işlere.
Hatanın geri donusu yoktur o yaptığı hoşuma gider ama affetmem yaktiigi ateşe şu dökerim 😆😆😆
Herşey şaşalı bir özür değil önemli olan gerçekten pişman olduğu için özür dilemesi samimiyetidir
Ne yaptığına bağlı ama sanırım affederdim. Bunun gibi değil ama benzeri şeyler geldi başıma 😂
Afederim sevinirim beni çok düşunüyor demek ki derim
kapıya gelmesi özür dilemesi tamamda ateş yakmak nedir
yaptı evet bende mal gibi affettim yine sıçtı agzıma inanmayınnnnn göz boyamak
Kötü olur. Mahalleyi geçtim zaten de babam çocuğu görürse sağlam kemik bırakmaz
Hosuma gider diye dusunuyorum.. yaptigi hataya bagli affetmem ya da etmemem.
Eğer sözleriyle ikna edemezse o yanan ateşle hiç affetmem demekki affedilmez birşey yapmış
Sıla ve Erol evginden ateşle oynama adlı şarkıyı armağan ederdim 😂😂
Boş işler müdürü derdim😂😂😂 hiç sevmem abarti hareketleri
Eger seviyosam ve affedilemiycek bisey yapmamissa affederim
Özür dilese ne fayda kalp kırıldı bir kere ama affetmek için olumlu bişey gadasi
O an dayanamayıp af ederim ama sonra yaptığı yanlışı yine aklıma gelir tekrar küserim 😂
Hastasın sen kfkfkf
Ateşi söndürmesini isterken biraz kızabilirim ama, affederim.
Kavganin sebebine bagli aldattiysa b. o. k yesin ufak bir seyse kosar sarilirim dayanamam zaten
Ben birisine pankart asmıştım birisine mumla yazı yazmıştım daha beter oldu.
Yaptığı şey gerçekten affedilmeyecek birşeyse ne yapsa boş
Ne b*k yediğine bağlı boynuzladıysa gebersin veya şiddet uyguladıysa diğerleri affedilir sanırm
Affetmezdim... Tabi sorunun ne olduğuna göre degisir bu faktorde var.
of hemen eve alır çatur çutur beceririm affettim der sarılırım sonra
Yapmam da yaparsada böyle bir şey affetmem güven tek kullanımlıktır 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar