Evlendiniz, ilk gece geçti. Evliliğinizin ilk günü "öf evlilik bu muymuş yani çok sıkıcı!" diyen bir eşiniz olsa, ne yapardınız? :D 


Yani tam zevk alamamış olabilir ilk gece olabilir ya da ten uyumsuzluğu bir de yoğun geçen nişan, nikah, düğün hazırlığı, düğün vs bunaltmış olabilir gezdiririm bol alış veriş yaptırırım. Artık uzun sürerse cudcold, swing ilişki ayarlarım ondan sonra da aynı şeyleri derse aseksüellik var derim artık :)
Çok basit.
Alışverişe götürürüm :D Konu kapanır :D
😊😊😊
Güzel yanlarını uygularım evliliğin.. Yan yana olmak, tadını çıkarmak gibi.. Ama seven insan bunu söylemez, söylememeli..
Tatile çıkalım vs. Derim. Daha da önemlisi ne istiyor o önemli.
Cevap
101Cevap
koydugun resme bak ağzında sakız falan bu zamandaki kızlar için evilik ağızda sakız patlatmak sıkılmak yazık valla anneleriniz nasıl yoklukta dayanmışlar sizler varlıkta dayanamıyorsunuz
Koyduğum fotoğrafa göre beni yargılaman da senin nasıl bir ortamda büyüdüğünü gösterdi, üzücü.
mantıklı olun lütfen hiç bir erkek bunu demez, gider aldatır :)
Mantıklı olalım erkekler adilik yapar nu üstteki cümlenin çevirisi. Güzel ;)
Ne kadar merakli insanlarsınız boşanmaya. Çogu kız boşanırım yazmış.
Siz siz olun doğulu kizlarla evlenin. Benim halkım bambaşka ya. Bunlar gibi boşanma meraklısı değil. Kurban olurum kürt kızlarına!
Vayy 😊 helal
@piremses_piremses
Eyvallah 😊
😊😊
evliliğin ilk günü neden sıkıcı olsun ki,,
en az 18 sene beklediğine kavuşmuş olursun,
sevdiğinin kollarında uyumak kadar , ne mutlu edebilirki,
ömür boyu aynı yastıga baş konulacagını, sevip, sevilecegini unutmamalıdır!
niye böyle olumsuz seyler düşünüyorsun sen demimde gerdeği anlatacak sormusun:D
Evet aldld
Bu kadar saçma soruları nereden buluyorsun? Azıcık mantıklı soru sor!
Vahiy şeklinde iniyor.
Ona yemek yaparım romantik mum ışığında yemek yeriz sonra bidaha yemek yaparım hep yemek yaparım! (Karnım aç)
Benim densldld
kocamın böyle bir şey söyleyebilmesi için ertesi gün yataktan dizleri tutar halde çıkabilmesi lazım ki;benimle evliyse imkansız:)
Aklıma bu geldi :D :D :D
https://i.hizliresim.com/NOLaza.jpg
ya buna ne demeli
cdn-st1.ofpof.com/.../_780x648-w1z1cndgj9.jpg
Onu o zaman yaparım anca mutlu etmek için herşeyi yaparım ona kendini değerli hissettiririm
Demedi. Demesi de mümkün değildi. Sıkılmasına imkan olmadı
Valla eğlenceli bir şeyler yapmamıza gerek yok kek bile yapsak hunharca eğleniriz o derece amaşöSşslwş
Evet ne de olsa İzmirlisin :)
Çok sıkıldıysan boşanalım derdim bide beyefendiyi mutlu etmeyemi çalışcaz (not=evlenmek cahilliktir Evlenmeyin evlendirmeyin skdjskd)
Konu bensem öyle bir şey demesi mümkün değil 😅😎
Diyelim dedi geceye biraz daha renk katacak elbet bir kac şey buluruz sikinti yine yok 😄
Bizim orda bir söz vardır..
Kızlar onu birşey sanmış gittiği gün usanmış.. demekki boşuna değilmiş bu sözde.
Eşimin tepkisi bu yönde olmuş olursa yolları ayırmak düşer
İlk gün olmaz da belki 1-2 ay sonra olur bu duygu :) Genelde de yaşanan bir travmadır ama aşılabilir. İki tarafın da kuruma değer vermesi gerekli.
Öyle şey mi olur?
İnsan bam gümden sıkılır mı? :D
Seks önemli, evlilik illaki seks demek değil.
Öyle bir durumda boşanırız olur biter
İstese de sıkılamaz balayında nasıl sıkılacak gezecez eğlenecez kuşadasında ne
Babanın evine git derim. Böyle saçma düşünceye sahip birini birde teselli mi etmeye çalışacağım?
12 cm düğün ayakkabımla vura vura öldürürdüm herhalde
Sıkıldıysan boşanalım birde böyle deneyelim belki sıkılmayız derim :D
Pardon derim ki söylediğini bida düşünsün , mutlu etmeye falan çalışmam
2 gün dayansaydı bari şerefsiz😂 evlilik ciddi bir mühesese derdim
Nefes nefes içinde terliycek büyük ihtimal. Hala bu muymuş derse o kız da bir sorun vardir😃
Mahkeme lik yapacaksın bu muymuş boşanmak diyip susturacaksın.
Madem sıkılmış boşanalım. O kafada biriyle evlilik düşüneceğimi hiç sanmıyorum.
Elimden gelen herşeyi sonuç olarak mutlu olmak için evlendik sıkılsın diye değil yani
ona güzel yemekler yaparım onunla oyunlar oynarım filan :)
Onu diyen kişi muhtemelen ben olurum. Sırf bu yüzden evlenmeyi düşünmüyorum.
"Ölene kadar böyle" deyip, cadı kahkahası atardım :-D
Hayır bu değil, evlilik daha yeni başlıyor derim :P
Sevişirdim o zaman anliyacak insanlar sevişmek için evleniyor olduğunu
Onu derse zaten ben soğumuş olurum... O kadar masrafi boşuna yaptik derim ben de.
vallahi öyle herşeyden sıkılan bir eş ile evlilik bile zor ama alır karşıma konuşurum
Ne yaparsan yap öf ya günüymüş evlilik sonuna her halükarda geliniyor..
Ben boyle gerizekaliyla mi evlendim derdim. Mutlu filan etmeyede calismam. Evliyim.
Mutlu olmak istiyosa mutlu etcek yok oyle armut pis agza dus
Ilk gunu degilse de ilk yili diyebiliriz ama Ben demiyorum cunki evli degilim 😏
Hahah evlenmeseydin olum derim. Zorla mutlu etmeye calisacak degilim😂
Mutlu etmeye çalışmam boşanırım direk çünkü ben de sıkılmış olurum 😂
Böyle diyen birini mutlu etmeye çalışmayıp uzaklaşırdım.
alısverise git derdim kızlar alısveris yapınca aklı dagılıyorn:D
ilk gün değildir o ilk gün olsa sıkılmazdışdfgksşlgkafsi
Erkek öyledir kuzum. Deliği bulunca benden bu kadar der. Tabi ki her erkek için konuşmuyorum..
"hadi gel Leyleklere mektup yazalimda bize bebiş getirsinler" derdim
Napalim saklabanlik mi yapicaz begenmiyorsa gidebilir yani 😁
Ananla baban pek mi eğleniyordu evliliklerin de diye sorarım
Hahaahhaahha
Onu diyen insan sevdiği insanla bir arada olacak olmanın ne olduğunu bilmiyordur
Bana o tavri takinan biri hele daha dun evlenmisim bugun boyle yapiyor ve bayan olarak ben mi onu mutlu etmeye calisiyorum?
Yatagima almam be😠
zannetmem öyle bişey olacağını.. sağlam bir balayı yaparım o zaten benden vazgeçemez ;)
Evlilikten ne bekliyosunuz ki zaten nedir yani evlenecen yaşayıp gidecen yine, hayatının sıkıcı olmaması kişinin kendine bağlı..
körün istediği bir göz Allah verdi iki göz 😂 Boşanmayı teklif ederdim😂
Ole dese elimin tersiylee vururum ehehh :)) cok bozulurm ne mutlu edicem
Bir süre beklemesini, heme karar vermemesini tavsiye ederim. :)))
İlk günden böyle bir şeyin ancak esprisini yapabilir
Yastığı kafasına geçiririm yastık savaşı yaparız 😂
İlk günden milupa adam mi olacağız peh.. o beni mutlu etsin.
bosardim, daha cicimayi baslar baslamaz sikiliyosa kapi orda gitsin anasinin evine
Daha ne yaşadın ki güzelim hemen bu mu diyorsun derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar