Kaynanam neden böyle dedi? Beni yerin dibine sokmak amacı besbelli ya eşime ne demeli? Nolur anlatacak kimsem yok?

Herkese merhaba. Artık için cikmazindaym. En sonunda bosanicam
Kaynanam neden böyle dedi? Beni yerin dibine sokmak amacı besbelli ya eşime ne demeli? Nolur anlatacak kimsem yok?


ama 2 yaşında kizim var. Eşimle hiç anlasamiyoruz hiç. Cok sert bir insan kaba küfürlü azarlayici ve assalayici. Çok bunaldm artık. Neyse asıl konuma gelelim. Ben 22 yasndaym cok iyi biriyim. Gerçekten herkes beni cok seviyor. Gorumcelerm kaynim vs. Açıkdan okuma kararı aldım. Esimde okuyor. Neyse.. burda halk eğitim merkezi var. Kitap veriyolarmis bende çalışmak istiyorum sinav var 1ay sonra. Kaynanamin yanında aradm esimi. Böyle böyle dedim alabilir miyim kitap dedim. Başladı kufurler savurmaya senin okuycagn yok gerizekali (acik lise 1 okuyorum) bir sürü hakaret. izin vermedi. O sırada kaynanam da aynen şunları dedi. Ne okuması sen daha kuranını okumuyosun bide okula mi gideceksin gibi laflar söyledi. Esimde duydu bunu telefondan. Çok zoruma gitti daha bir iki şey söyledi ama unuttum. Böyle dalga geçercesine. Sinir oldum. Ben zaten okuyodm dedm. Neyse sustu. Esimde kapat kapat telefonu diyip kapattı. Sonra ben mesaj attım. Ben daha 22 yasndaym bırak okuyayım dışardan bakarsın birşey sahibi oluruz falan dedm. Eşim cok şiddet uyguluyor bana. Küfür ediyor kizim ağladığı zaman bile kafama vuruyor. Bildiğinz gibi degl. Cok canim aciyor kadinligima kadar dil uzatıyor. Ne yapicam blmiyorm. Şimdi resim aticam bakın konuşma tarzına lütfen. Burdan başka anlatacak kimsem yok. Ailem arnavutköy de ben pendikte oturuyorum 3 4 saatlik yol. Bazen dövüyor çıkıp gitmek istiyorum ama cesaret edemiyorum. Ailem hep arkamda. Küçük kiz kardeşim var. Bazen diyorum evime gideyim kardeşim bakar kızıma (14) bende meslek edineyim. Ne kadar cahillik yapmışım. Burdan bekarlara da sesleneyim siz siz onun evlenmeyin!!! Cok pismanim. Sizce bir daha doverse gideyim mi kızımı alıp. Bazen sektir git diyor bacım diyor kahpe diyor. Ama yemin ederm asla yanlış yapmadım asla. Bilmiyorum bana akıl verin
Güncellemeler
+1 yıl
En sonra bacım yazmışım onu yanlış yazmışım arkadaşlar. Oro*pu diyor. Yanlis yazmisim
Kaynanam neden böyle dedi? Beni yerin dibine sokmak amacı besbelli ya eşime ne demeli? Nolur anlatacak kimsem yok?
Cevapla