yok hepsının akrarı olacak her gun cıcek alırsa bır sure sonra zorunluluk olacka alamdan eve geldıgınde kızacagım ve alması bır sey ıfade etmeyecek futbol da o sekıdle hep ızlerse bır sure sonra sıkılmaya baslayacagız ılıskımızden mesela ben ıstemedıgım zaman ızlemeyecek macı benımle ılgılenecek kı pek huyum degıldır bu yanı kısacası ortası olsun yeter
Bende bu replige katiliyorum. Bence kizlar yakisikli kasli erkekleri sevip, onlari kendi istedikleri karaktere bürümeye calisirlar. Gercekten romantik ve futbol sevmeyen ama cirkin olan erkekler de size gicik olir 😄😄
Futbol izleyeb adam seven adamdır aynı zamanda.. ya ne kadar saçma kim düşünmüş bunu çiçek almakl futbol izlemek emsal şeyler değilki.. bence kadınlar artık bencilliklerinden biraz vazgeçsin hep benle ilgilensin bana küçük süprizler yapsın beni heyecanlandırsın yok beni mutlu etsin falan .. ya bırakda adam da arada 2 maç izlesin ya :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben şahsen futbolcu izlemiyorum çiçekte almıyorum Futbol nedir öyle ya 11 İnsan bir topun peşinden koşuyorlar onca Fakir insan varken bu futbola milyon dolarla para atıyorlar çiçek almak da Siyonistlerin oyunu bence gereksiz yere çiçek alacağımı kadınımı mutlu ederim yemek alırım hiç değilse aç karnımız doyar Yanlış mıyım
Hem romantik olcak hem şeyini çıkarmicak öylemi tstlım. Olmaz. Romantiğim, çićek alırım ve zamanı gelince de şeyimi çıkarırım. Partnerimden uygun ve sıcak karşılık beklerim canım. 😉😎
En İyi Cevaplar