Eşimle boşanma sürecine girdik. 1 haftadır ayrıyız, çok üzgünüm.. kurtarılır mı sizce?

Aldatma yok, sadece ağır konustum ama özür dilediğim halde beni affetmiyor.. 1 haftadır ayrıyız bugun mecburen birşey için aramak durumunda kaldım, telefonu ne var diyerek açtı.. sesini duymak istemiyorum diyerek kapattı.. nasıl bu öfkeyi yenebilirim bilmiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ağır konuştum.. benimle bazen birlikte olmak istemiyordu, ben de erkekliğiyle alakalı konuştum ama sinirlendiğim içindi bunlar.. bir de espri yaptım; ilişkimizi renklendirmek mi istiyorsun 3. Kişiyi mi alalım dedim, buna taktı.. ciddi değildim üstelik
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar ben de farkındayım ağır olduğunun. Size sormak istediğim ne yapılabilir şu saatten sonra.. böyle birşey yuzunden eşimi kaybetmek istemiyorum..
Eşimle boşanma sürecine girdik. 1 haftadır ayrıyız, çok üzgünüm.. kurtarılır mı sizce?
Cevapla