İlahiyatta okuyorum. Bir kizdan cok hoşlanıyorum. Fakat kız satanist. Ne yapmalıyım?

İlahiyat 3. Sınıfa gidiyorum. Bir kızdan çok hoşlanıyorum. Kizin satanist olduğunu biliyorum. Netteki paylaşımlarından yola cikarak. Giyim tarzı falan da aynı o şekilde. Fakat ondan çok hoşlanıyorum. Sizce açılacak olsam ne der?
İlahiyatta okuyorum. Bir kizdan cok hoşlanıyorum. Fakat kız satanist. Ne yapmalıyım?
Cevapla