Bir kız seviyorsa trip atar sevdiği erkeğe derler. Doğruysa bu sevginizi niye böyle belli ediyorsunuz o zaman?

O zaman biz de birini sevince triplenelim o kıza sevgimizi böyle belli edelim nasıl?
Hem triplen hem seviyorum de. Mantıklı mı?
İnsan gibi olmak varken trip içinde boğulup da hayvanlaşmayın...
Bir kız seviyorsa trip atar sevdiği erkeğe derler. Doğruysa bu sevginizi niye böyle belli ediyorsunuz o zaman?
Cevapla