Yapılan araştırmalara göre kadınlar erkeklere göre daha iyi koku alabiliyor. Erkekler üstünde yapılan bir otopside, erkeklerin aslında koku merkezlerinin daha fazla olduğu fakat koku yeteneğinin zayıf olduğu ortaya çıkmış. Bu yüzden erkeklerin koku yeteneği fazla gelişmez ve koku üstüne daha tahmini sonuçlar üretir.
Ayrıca her insanın ter kokusu kendine özgüdür. Kadınların erkeklere kıyasla daha iyi koku alabilmesi evleneceği adamı seçerken de ön plana çıkıyor. Çünkü ter kokusunda stresli olup olmamasını anlayabiliyor.
Erkekler de ter kokusu ile evleneceği kadını seçmesine rağmen, kadınların daha iyi koku alması kadınların eş seçiminde daha doğru sonuca götürüyor. Bunların ışığında sizce ''kadın seçen, erkek seçilendir'' teorisini doğrular mı?
Ayrıca her insanın ter kokusu kendine özgüdür. Kadınların erkeklere kıyasla daha iyi koku alabilmesi evleneceği adamı seçerken de ön plana çıkıyor. Çünkü ter kokusunda stresli olup olmamasını anlayabiliyor.
Erkekler de ter kokusu ile evleneceği kadını seçmesine rağmen, kadınların daha iyi koku alması kadınların eş seçiminde daha doğru sonuca götürüyor. Bunların ışığında sizce ''kadın seçen, erkek seçilendir'' teorisini doğrular mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar