Kadınlar erkeklere göre daha iyi koku alıyor! Eş seçiminde kadınların daha ayrıntıcı olması bundan mı kaynaklıdır?

Yapılan araştırmalara göre kadınlar erkeklere göre daha iyi koku alabiliyor. Erkekler üstünde yapılan bir otopside, erkeklerin aslında koku merkezlerinin daha fazla olduğu fakat koku yeteneğinin zayıf olduğu ortaya çıkmış. Bu yüzden erkeklerin koku yeteneği fazla gelişmez ve koku üstüne daha tahmini sonuçlar üretir.

Ayrıca her insanın ter kokusu kendine özgüdür. Kadınların erkeklere kıyasla daha iyi koku alabilmesi evleneceği adamı seçerken de ön plana çıkıyor. Çünkü ter kokusunda stresli olup olmamasını anlayabiliyor.

Erkekler de ter kokusu ile evleneceği kadını seçmesine rağmen, kadınların daha iyi koku alması kadınların eş seçiminde daha doğru sonuca götürüyor. Bunların ışığında sizce ''kadın seçen, erkek seçilendir'' teorisini doğrular mı?
Kadınlar erkeklere göre daha iyi koku alıyor! Eş seçiminde kadınların daha ayrıntıcı olması bundan mı kaynaklıdır?
Cevapla