Bu konu kadın için pek problem olmuyor ama erkekler için gurur meselesi haline gelebiliyor. Şahsen eşim çok kazansa mutlu olurum ama benden çok kazanırsa sıkıntı olabilir.
Çünkü yarın bir gün tartışma çıktığında şunu demesinden korkarım. Yani ağzına böyle bir laf vermek istemem: "Senden çok kazanıyorum ve neredeyse her şeyi benim sayemde alıyoruz."
Peki bu konuda ne düşünüyorsunuz? Eşinizin sizden daha fazla maaş alması bir sorun teşkil eder mi?
Çünkü yarın bir gün tartışma çıktığında şunu demesinden korkarım. Yani ağzına böyle bir laf vermek istemem: "Senden çok kazanıyorum ve neredeyse her şeyi benim sayemde alıyoruz."

Peki bu konuda ne düşünüyorsunuz? Eşinizin sizden daha fazla maaş alması bir sorun teşkil eder mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar