Eşiniz sizden daha fazla para kazansa bunu sorun eder misiniz?

Bu konu kadın için pek problem olmuyor ama erkekler için gurur meselesi haline gelebiliyor. Şahsen eşim çok kazansa mutlu olurum ama benden çok kazanırsa sıkıntı olabilir.

Çünkü yarın bir gün tartışma çıktığında şunu demesinden korkarım. Yani ağzına böyle bir laf vermek istemem: "Senden çok kazanıyorum ve neredeyse her şeyi benim sayemde alıyoruz."



Peki bu konuda ne düşünüyorsunuz? Eşinizin sizden daha fazla maaş alması bir sorun teşkil eder mi?
Eşiniz sizden daha fazla para kazansa bunu sorun eder misiniz?
Cevapla