Hoşlandığım çocuğu nasıl unutacam? Aynı sınıftayız ve aynı sınıfta olduğumuz bir kızla çıkıyor? Detay aşağıda?

Hoşlandığım çocukla aynı sınıftayız. Ve aynı sınıfta olduğumuz bir kızla çıkıyor. Önceden bana sürekli bakardı derste falan. Hep yakalardım bakışlarını şimdi bizim sınıftan biriyle çıkıyor. Kız benden daha güzel diye mi? Arada kızla beraber oturup konuşuyorlar. Ben kantinde olduğum için oraya gelmedi. Başkası olsaydı benim yerimde gelirdi. Kızla karşı tarafta oturdular. Bana artık çok mesafeli davranıyor. Hastaydım arkadaşları nasılsın geçmiş olsun dedi ama o hiçbir şey demedi. Benim oturduğum yere tam oturacaklardı o hadi gidelim dedi arkadaşına. Mesafeli ve ciddi bir yapım var ondan olabilir mi? Bir de hiç sevgilim olmadı benim. Erkeklerle muhabbetim olmaz sadece gerektiğinde. Öyle biri olmadığım için mi yaptı bunu? Sınıfta herkesle muhabbeti var ama benle yok. Neden böyle yapıyor? Bende onu unutmak istiyorum artık yoruldum. Nasıl unutacam onu aynı sınıftayken?
Hoşlandığım çocuğu nasıl unutacam? Aynı sınıftayız ve aynı sınıfta olduğumuz bir kızla çıkıyor? Detay aşağıda?
Cevapla