Allah'ın izni olmadan, O dilemeden kalplerin birbirine ısınması mümkün değilken bu sevgi bir tesadüf müdür?

Allah dilemedikçe, izin vermedikçe, ağaçta ki yaprak bile kıpırdamayazken, nasıl kalpler birbirine ısınsın, insanın kalbi sevdiğinin aşkıyla dolsun? Allah olmasın dese olmazdı zaten, bu nedenle karşımıza çıkıp kalbimizi aşkla dolduranların karşımıza sebepsiz çıkmadığını, mutlaka bir nedeni olduğunu düşünüyorum.

Biraz derin bir konu. Siz ne düşünüyorsunuz?
Allah'ın izni olmadan, O dilemeden kalplerin birbirine ısınması mümkün değilken bu sevgi bir tesadüf müdür?
Cevapla