Türkiye 'de Koreli ya da Koreliye benzeyen bir erkek bulamaz mıyım? Nasıl bulabilirim?

Bulmak istiyorum :(Türkiye 'de Koreli ya da Koreliye benzeyen bir erkek bulamaz mıyım? Nasıl bulabilirim ??Türkiye 'de Koreli ya da Koreliye benzeyen bir erkek bulamaz mıyım? Nasıl bulabilirim ??


0|1
1842

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 42

  • Bulursun koreye git kesin bul

    1|0
    0|0
  • Mesela ben. tatar cekik göz

    1|0
    0|0
  • Türkî cumhuriyetlerden gelen öğrenciler oluyor. Çekik gözleriyle Korelileri andırıyor. Onlar olsa olmaz mı?

    0|0
    0|0
  • 안녕하세요

    1|0
    0|0
  • Bulursun, azıcık dısarı cıkmayı dene hic olmadı pencereyi falan ac a mk biraz oksijen gitsin beynine.

    0|0
    0|0
  • bizdeki çekik göz sevdasına tek bir şey dene bilir

    https://www.youtube.com/watch?v=2vafp-8DPDk

    0|0
    0|0
  • bulabilirsin

    0|0
    0|0
  • Bulursun

    0|0
    0|0
  • Bende Koreli karı arıyorum bulursan haber et

    0|0
    0|0
  • gel eskişehir e
    bir sürü tatar var.
    sana göre tam cennet olur

    0|0
    0|0
  • Bizim dede tarafı hep koreliymiş biliyomusun 😂😂

    0|0
    0|0
  • Koreli elimizde kalmadı japon versek olmazmı?😀

    0|0
    0|0
  • Zor bea
    Bana bile japon diyorlar ama koreli zor

    0|0
    0|0
  • Bu koreli erkekleri sanırım yeni ergen olmuş kızlar beğeniyor ehuehe

    0|0
    0|0
  • vercen mi :D

    0|0
    0|0
  • Sizin şu bamya erkek merakınız beni benden alıyor... :d

    0|0
    0|0
  • Hocan vardi hani degisimden gelenler var oralara bakmani oneririm🤔

    0|0
    0|0
  • Ćok ćekik gòzlü var

    0|0
    0|0
  • Çok tuhaf yav

    0|0
    0|0
  • Çorumlular benzer bir kaç tane tanıdık var 😂😂

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 18

  • Kore Kültür Merkezine git.

    1|0
    0|0
  • Bunların nesini beğeniyorsunuz anlamıyorum 😄

    0|0
    0|0
  • D. o nun fotosunu koymasaydın iyiydi. Kendşsini sevemiyorum. Türkiyede var koreli bugün karşına çıkar inş

    1|0
    0|0
  • Erkek demeye bin şahit ister. Hepsi kız gibi, iyi ki bizimkiler öyle değil.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Kız gibi erkeği napıcaksın ya 😄

    0|1
    0|0
  • Cok minnaklar ya 😒 nesi ilginizi cekiyorsa

    0|0
    0|0
  • -Orta asyadan gelmedik mi - komik değil denis - biliyorum denis - hayır hala yazıyorsun.. - yazmıyim mi mk

    0|0
    0|0
  • Sultanahmet de bol bol vardır.

    0|0
    0|0
  • Çok itici geliyorlar bana ya

    0|0
    0|0
  • Bulursan banada vet

    0|0
    0|0
  • Bulursun arada goruyorum bu tiplerden:D

    0|0
    0|0
  • Tatar filan bulursan onlar benzer

    0|0
    0|0
  • Ben de Koreli erkekleri beğenirdim taa ki Kim Jong' dan haberim olana kadar :)) O da sonuçta bir Koreli değil mi? :((

    0|0
    0|0
  • Üniversitelerde var. !

    0|0
    0|0
  • Arkadasımın erkek kardeşi çekik bırsey

    0|0
    0|0
  • Bizim sınıfta var di öyle japon tipi hatta lakabı japon du

    0|0
    0|0
  • Benim arkadaşım Koreli Turkiye de yaşıyor ve bu site de o da 😏

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;