"Çivi çiviyi söker" mantığı ile biten bir ilişkinin ardından hemen başka bir ilişkiye yelken açmak doğru bir yöntem mi?

"Çivi çiviyi söker" mantığı ile biten bir ilişkinin ardından hemen başka bir ilişkiye yelken açmak doğru bir yöntem mi?
Bir aşkin izlerini yok edecek bir baska ask mı olur bu? Yoksa gelen gideni aratır sözünü haklı mı çıkartır?
Biten ilişkinin derinliği de çok önemli bu hususta. öylesine bir şeyden çıkınca zor gelmez. tersi durumda karşı tarafın üzüleceği neredeyse garanti.
neredeyse ama. yani belki de biten ilişki, yenisi için bitmişti? oluru var sanki. bilemedim.
"Çivi çiviyi söker" mantığı ile biten bir ilişkinin ardından hemen başka bir ilişkiye yelken açmak doğru bir yöntem mi?
Cevapla