Kuzenimle sevgili gibiyiz siz ne düşünüyorsunuz?

Kuzenimle bir aydan fazladır samimi şekilde konuşuyoruz hislerini açıkladı bende boş olmadığımı fark ettim yargılayan yadırgayan olacaktır umrumda değil. Çok zor bir dönemden geçtim ve hayatıma girdi bu şekilde çok mutluyum. Ailelerimiz de olumlu bakıyor gibi sorun olmayacak gibi ciddi düşünüyoruz ona göre ilerliyoruz. Önerileriniz var mı söyle yap ya da yapma diye.
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Kuzenimle sevgili gibiyiz siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla