4 yıllık bir ilişkim oldu yaklaşık 5 aydır ayrıyız. Ve 2 yıl kadar cinsel ilişkiye girdik sevdim ve pişman değilim. Şimdi sevgim kalmadı neredeyse, hatırlayınca biraz burukluk sadece. Yeni bir ilişkiye başlarsam eğer bakireliğim ne derece sorun yaratır?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYaratmaz. Bunu karşı tarafa aktarırken suçluymuş gibi aktarırsan suçlanırsın. Gayet rahat olmalısın bu konuda. Yeni bir insanla yeni bir ilişkiye başladığında geçmişin önemi yoktur. bakire olmaman daha önce başkasıyla birlikte olduğun anlamına gelir evet ama daha önce, yeni ilişkinden önce. Yani aldatırsan sorun ya da sevgilin varken başkasına bekaretini verirsen sorun ama bh şekilde sorun değil. Ayrıca erkekler yeri geliyor daha önce evlenmiş boşanmış bazen çocuğu olan kadınlarla evleniyor. Onların bekaretini ya da geçmişini sorgulamıyorlar değil mi? Seninkini de sorgulayamazlar. Ben evlendiğimde bakire değildim ve bundan hiçbir zaman utanmadım oyuzden ilişkimde sorun da olmadı.
06 Yorumla
Soran+1 yılUtanmaktan ziyade bir kişide sabit kalamamak özelimi bir kişiyöe yaşayamamak beni üzen durum zatem bu sebeple kimseyle flört dahi edemiyorum
- +1 yıl
Olan oldu. Sabit kalmak zorunda değilsin. Herkesle uyum yakalayacaksın diye birşey yok. İlişkide cinsellik de önemli. Sonuçta nasıl tanımadığın bir insanla evlenmek saçma ise yatağını bilmediğin bir insanla da evlenmek saçma. Sonra hayat boyu mutsuzluk. Giysi alırken deneyerek alırsın. Mağazadaki her kıyafeti denemezsin sadece sana uygun olanları ve en beğendiğini denersin olırsa alırsın. Aynı durum söylediklerim her erkekle yat anlamına gelmiyor
Ama ilişki belirli bir ciddiyete geldiğinde faydalı olabilir eğer bu insanla bir gelecek düşünüyorsan. Şahsen ben evlenmeden önce aynı evde en az 6ay yaşamaktan yanayım. Evliliğin deneme sürümü gibi. Her haline tanık oluyorsun ve karar verebiliyorsun hayatının geri kalanını bu insanla geçirip geçiremeyeceğine.
Soran+1 yılAşk sevgi soyut kavramlar kıyafet ise somut bununla bunu somutlaştırmak doğru gelmiyor bana kıyafet alırken ona aşık olmazsın onu sevmezsin sahiplenip bir tek benim olsun demezsin
- +1 yıl
Kıyafetle yatağı nasıl bağdaştırdın yuhh yani
- +1 yıl
Kıyafetle aşkı değil cinselliği bağdaştırdım. Aşk ayrı tabikide
- +1 yıl
Aşk demedim... sizin bu kafanız yüzünden bu ülkede ahlaksızlık uçtu gidiyor
En İyi Cevaplar
+1 yılBu cinsiyet ayrımcılığı ne yazikki bu konuda hat safhada.. yani erkek cinsellik deneyimi olunca milli olmus oluyo kadin yapinca delik defolu vb. Gibi cirkin kelimeler oluyo.. cinsellik insanin varoluşunda bulunan bisey yemek gibi uyumak gibi bir ihtiyac ve bu kisi sevdigiyle bunu yasamis tabiki pisman olmamalisiniz bencede. Bu gorusle hayatıniza birini alirsaniz eminim mutlu olursunuz aciklama yapmanızada gerek yok senin vucudun.. senin kararin❤
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim bahsettiğim bekaret bir zar değil sevdiğim kişinin bana başkası dokunmuş olduğunu bilmesi onu ne derece yaralar, üzer merak ettiğim bu :)
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılUlan temiz kız kalmamış be
Hep hasar kayıtlı kardeşim be
bir ' Kız Ekspertiz' dükkanımı açsak ne
Evlenmeden önce ekspertize sokup öyle alcan abi kimseye güven yok
Sen 4 sene herşeyi yap sok çıkar sonra bakireliğime bişi olurmu
Olur tabi amınım cünüp cenabet kişiliğini evleneceğin kişiye aktarma evlenme sen cibiliyetsiz.25 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bir 4 yıl daha hakaret duymasam bunlarla yetinirim
- +1 yıl
bir zahmet canım
Soran+1 yılBildiğiniz gibi değil açıkçası bu kadar hakarete bile kendimi savunamıyorum evet hatalıyım ama o 4 yılı gelim bir de bana sorun öyle severken dokunmadan durmak çok zor sevildiğimede emindim aşıktım hayrandım hatta ömrümün sonuna kadar en mükemmel kişi olarak kalıcak pişman olamıyorum yaptığım hiç bir şeye
- +1 yıl
Hayırlısı Allah ıslah etsin.
Soran+1 yılTeşekkür ederim yine de olumlu yahut olumsuzj bir kaç kelimelik balit ayırdığınız için :)
+1 yılÇok büyük sorun olur. Ya geniş mezhep düşünce biri ya da dul birini bul
23 Yorumla
Soran+1 yılGeniş mezhep konusunda kesinlikle katılıyorum kabullenilecek bir durum değil sevdiğin kadına önceden dokunulmuş olması merak ettiğim şey aşkın sevginin bu sorunu biraz olsun ufaltıp görmezden gelmeyi sağlayıp sağlamayacağı?
- +1 yıl
Dini duyguları ağır gelen için aşk hafif kalır. Veya dini yönden olmasa bile normal türkiye standart ı bir erkek aşk için olsa bile görmezden gelmez . Zaten durumu bilen biri aşk seviyesi gelmez ayrılır
Soran+1 yılAnlıyorum :) hatamın boyutu epey büyük maaleaef ki
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBiz kiytirik bir zari sorun etmiyoruz.
Zar dediginiz zimbirti spor yaparken bile yirtilabilecegi gibi dogustanda olmayabilir.
Bizim zorumuza giden, ciddi dusundugun kizin tenine bir baska LAVUGUN degdini bilmek.
Anlatabildimmi37 Yorumla
Soran+1 yılBakirelikten kastım zatem bu. Kesinlikle bu dediklerinize katılıyorum. Sevgi gibi bir şeyi bir çok kişiyle yaşayarak basitleştirmek büyük bir hata ben bunu tek kişide yaşamıyorsam bu benim hatamdır fakat merak ediyorum hiç mi sevilemeyeceğim bir daha
- +1 yıl
Merak etme daha bir cok insanla tanisir ve ayrilirsinda. Hayat ondan ibaret degil. Bunu da zaman kafana vura vura ogretiyor insana.
Soran+1 yılBir çok insanla tanışıp ayrılmak da istemiyorum hayatıma 1 kişi girdi bir kişiyle yaşadım herşeyi ve olmadı bir takım sorunlardan dolayı Bundan sonra da ne kendimi ne başkasını oyalamak istemem
- +1 yıl
Senin elinde degilki.
Yeri geliyor ona benzeyen biri oldugu icin,
Yeri geliyor bambaska duygular uyandirdigi icin bir baskasi hayatina girebiliyor.
Bende senin gibi dusunurdum ama yinede hayatima giren cikanin haddi hesabi yok.
Ama artik yoruldum.
Soran+1 yılBilmiyorum fakat umarım dediğin gibi olmaz flört etmeye korkuyorum ayrılıp yenileriyle devam edemem
- +1 yıl
Zaman herzaman galip gelir bis yere yorma kendini 🙃
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu erkekler için değil senin için sorun yaratır... bakire olmadığını öğrenen her erkek sana atlama peşinde olacak... düzgün müslüman bir erkeği seversen muhtemelen öğrendiğinde seni terkedecek... ama o da seni çok severse belki devam edersin... yanlız sevdim pişman değilim ayağına yatıyorsunuz ya gıcık oluyorum.
27 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle açıklayayım, yaşım 17ydi ve gerçekten sevdim, sevildim. Ne bana gel yapalım dedi ne de bir zevk amacım vardı. O zamanın büyüsüyle o hislerle ona dokunmak istedim beklemek sabretmek zor geldi. Hatalıyım bazı yerlerde. Bunu da hiç bir sebep hafifletmez ama şöyle diyeyim öyle güzel ki insanım sevdiğini öpmesi sevdiğinle beraber olması. Belki ömrümün sonuna dek yaşamayacağım bu sebeple pişman oşmak istesem de olamıyorum
Cevap sahibi+1 yılİşte sıkıntı burada ee ne oldu bak o elini aletini yıkadı bitti gitti... sen bundan sonra sıkıntı çekeceksin, zina bu yüzden yasaklanmıştır da... dediğim gibi senin bakire olmadığını öğrenen her sevgilin bedava iş görme peşinde olacak... bunu evlenmiş boşanmış kadınlara çevirip kendini iyi hissetmeye çalışma aynı şey onlar içinde geçerli... keşke kendini tutsaydın da eşinle bunları yaşasaydın tamam olan olmuş ama bundan sonra daha büyük sınavların olacak... bu yazdıklarımı unutma. Ve dikkatli ol
Soran+1 yılHaklısınız tabi ki benim yaptıklarım birer hata ve bunları hiç bir şey hafifletmez
Cevap sahibi+1 yılBunları sana senin durumunda çok tanıdığım olduğu için ve bu zamanda senin durumunda etrafta çok bayan olduğu için çektikleri sıkıntıları bildiğim için yazdım... nolur dikkat et zaman çok kötü
Soran+1 yılTeşekkür ederim zamanınızı ayırdığınız için :)
Cevap sahibi+1 yılSorun değil... burada yazmam ne kadar doğru bilmem ama bunu bende yaşadım, emin ol evleneceğin kişi düzgün biriyse sevdiğine başkasının etinin girdiğini düşünmek bile ona acı verir.
Soran+1 yılKatılıyorum size iki insan arasında bu yaşanam olay ne özel bir şey ne güzel bir şey ama sevdiğinin bu hislerini başkasına hissetmiş olması gerçekten yaralayıcı
+1 yılOlmaz ama erkekler cok kotu cogu isini gorup birakma niyetindeler 2. El araba muamelesi yapiyorlar malesef aci gercekler egitimine odaklan kariyer yap evlenip guzel bir anne ol😊👍
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de tamamen bu şekilde düşümüyorum psikoloji okuyorum kendi alanımda ve yahut farklı bir alan kafamın sardığı hoş iyi biri bulursam kabul edersek birbirimizi bir hayat kurmayı istiyorum nasip :)
- +1 yıl
Bak ne guzel dusuncelerin var bulursun kuzucuk iyilerde var bakmasini bilmeli🤗👋
Soran+1 yılTeşekkür ederim :) iyi geceler diliyorum.
yeni başlıyacağın kişiye bakire değilim dediğin anda genelde işler değişir, ilişkinin ilk başlarında bunu söyleme.
18 Yorumla
Soran+1 yılSonrasında daha sorun olmaz mı?
Soran+1 yılAnlıyorum ama sonrasında benden hoşlanabilir sevebilir bu şekilde kimseyi kırmak istemem
Soran+1 yılAma bu durumda da bu şekilde kabullenmek istemeyen birini epey üzerim bu çok kötü olur
Soran+1 yılTeşekkür ederim zaman ayırdığınız için :)
Çıkacağın erkeğe bağlı, sen yine de diktirip yalan söyle, boş yere sorun yaşama.
07 Yorumla
Soran+1 yılAsla! Bu yaptığım hatadan çok daha büyük bir hata
Soran+1 yılEğer yalan üstüne kurarsam pişman olurum huzursuz olurum
Soran+1 yılBeni ben olduğum için sevecek. Tamam. Gel gelelim o sevdiği kadına vakti zamanında kimler dokunmuş kimler öpmüş bunu merak etmeyecek bilse de sorum etmeyecek istediğim bu değil böyle basit düşünen böyle değer vermeyen biri istemiyorum konuşalıö halledelim güvenini ben kazanayım istiyorum. aklına getirtmemek için çaba gösteriyim istiyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılerkek belki kabul eder sorun etmez ama sen vicdanen rahat olabilecekmisin. sevdiğin için şimdilik pişman değilsin ama başka birini daha çok seversen?
018 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız ben de yeni bir ilişkiye başlarken sorun edicem tabi ki bu sebeple kimseyle flört dahi edemiyorum vikmiyorum nasıl olacak
Cevap sahibi+1 yılkaç yaşındasın
Soran+1 yıl19 yaşındayım
Cevap sahibi+1 yılyaşında daha genç, kırsal bir kesimde yaşıyorsan daha büyük bir sorun
Soran+1 yılİzmirde yaşıyordum fakat şu an antalyada okuyorum
Cevap sahibi+1 yılilişkinin başında değilde biraz tanıdıktan sonra söylersen sevdiği için sorun etmeyecektir belki
Soran+1 yılO zamanda karşıdaki kişiyi hayal kırıklığına uğratmaktan korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılbaşta söylersen seni kullanmak isteyip istemediğine emin olamazsın, sona saklamakta olmaz ama uygun bir zamanda bunu söylemelisin
Soran+1 yılBaşta söylemem en uygunu bence?
Cevap sahibi+1 yılo zaman seni kullanma amacında olup olmadığını nasıl anlamayı düşünüyorsun
Soran+1 yılBen bir daha bu seks aşamasına evlenmeden gelmeyi düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılbakire olmadığını söylediğinde seni gerçekten seviyor bile olsa ilişkiye girmek isteyecektir aksi halde onu sevmediğini ya da ondan tiksindiğini düşünecektir
Soran+1 yılBunu uygun bir dille anlatabileceğimi düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılbaşta tamam deyip kabul etse bile zaman geçtikçe aranızdaki samimiyet ve güven arttıkça oda isteyecektir. şahsım adına söylüyorum ben isterdim
Soran+1 yılAslında haklısınız ama zatem uzum mühlet bir ilişki düşünmüyorum okulum bitsin mesleğimi yapmaya başlayınca falanbir ilşkiö olunca evlilik aşamasına heöem geçebilecek bir zamanda yapmayı düşünüyorum
Cevap sahibi+1 yılsaat geç oldu genç bayan. kendine iyi bak gecen güzel olsun
Soran+1 yılTeşekkür ederim sizinde :)
Cevap sahibi+1 yılbir sonuca vardınmı, ne yapmayı düşünüyorsun
Gizli Üye(36-45)+1 yılkişiye göre değişir. sorun edende var etmeyende, sorun etmem deyip yoluna bakanda var gerçekten art niyetli olmayanda.
014 Yorumla
Soran+1 yılUmarım karşımıza iyileri çıkar demilecek tek şey bu :₺
Soran+1 yıl:)*
Cevap sahibi+1 yılaslında en büyük sıkıntın şimdi başlıyor. bakire olmadığını söylediğinde seni gerçekten seviyormu yoksa adam yolunamı bakıyor anlamak için çok cefa çekeceksin
Soran+1 yılBundan sonrasında uzun zaman birmilişki düşünmüyorum yaşım 19 mezun olup iş hayatıma başkadıkfan sonra karşıma çıkan biriyle olurum belki bu saatten sonra da kendimi anlatıp insanları oyalamam onlarda oyalanmak istemezler sanıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılşimdi üzerinde bir aşk kırgınlığı olduğundan böyle düşünüyorsun. biraz zaman geçsin karşına biri çıkar ayaklarını yerden keser okul bitsin düşüncelerin aklına bile gelmez. sen hiç boynunu büktürdü diye yağmura küsen bir papatya gördünmü
Soran+1 yılŞu an net bir şekilde konuşamam elbette, insan neler yaşayacağını bilmiyor belki dediğiniz gibi olur
Cevap sahibi+1 yılsen böyle bir hataya nasıl düştün
Soran+1 yılBakın şöyle anlatayım 17 yaşında bir kızdım ve 2 yıldır viri hayatımdaydı tanıdığım gündem itibaren hem aşık hem hayrandım hem de öyöe güzel seviliyordum ki hiseddiyordum tüm bunları ve kafam tamamen sarıyordu 4 yılın bir günü sıkmadı beni hep mutlu oldum hayatıma giren en mükemmel kişi olarak da kalıcak ömrümün sonuna kadar böyle birini öpmenin güzelliğini tatınca insan daha fazlasını istiyor
Cevap sahibi+1 yılne güzel anlatıyorsun, tekrar birlikte olma ihtimaliniz yok mu
Soran+1 yılÇok sevince insan çok minik şeyler çok üzebiliyor be minik olaylar bitiriyor tamamen olamayız sanırım
Cevap sahibi+1 yılsen elinden gelenin hepsini tamamen yaptığına eminmisin, yani ayrılığınızdan dolayı vicdanın rahatmı
Soran+1 yılBen olanca rahatım ama dediğin gibi yaşadığım en güzel 4 yıldı ve bu şekilde güzel bir durumu ufak kelimeler bile yıkabiliyor olmaz artık.
Cevap sahibi+1 yılo zaman yapman gereken önce kuaföre gidip saçlarını değiştirmek sonra dönüşte tekel bayine uğrayıp içecek bir şeyler almak
Soran+1 yılİçki içmiyorum çok çabuk sarhoş olan biriyim ve o hissi sevmedim saçlarımdan epey memnunum ve sevginin içkiyle değişikliklerle unutulacak bir kavram değil de oturup gerekirse o kişi için acıyı tam manasıyla çekmek olduğunu düşünüyorum gel gel gelelim bu konu buralara sığmaz eh konu da bu değil zaten
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Tekrar aşık olursan ve aşık edersen sorun kalmaz aşk herşeyin üstesinden gelir
08 Yorumla
Soran+1 yılUmarım öyle olur
Soran+1 yılYaşım 19 şu anda tekrar bir ilişkiye hazır değilim zatem eğer yeniden bir ilişkim oşavaksa uzun zaman sonra olur ve bu olayı evlendikten sonra yaşamayı tercih ederim
Soran+1 yılBunu kabul etmem artık benim için de onun için de bitti ki sanmıyorum benimle sadece bazı şeyler için birlikte olduğunu bunun için geri dönecek biri değildi
Soran+1 yılTeşekkür ederşm vakit ayırdığın için, iyi geceler :)
Aşk İlişkileri konusunda 620 cevap paylaştı. Sorun yaratan da olur yaratmayan da bence takma kafana biri çıkar karşına
00 Yorumla
+1 yılSorun yaşarsın maalsef onun üzerine kurulur evlilik ama yuz de 10 u önemsemez sana denk gelir mi bilemem
12 Yorumla
Soran+1 yılÖnemser bence de herkes ama ne derece sorun yaratır bilmiyorum
- +1 yıl
Evlilik düşünmez çoğu onu biliyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlgun düşüncelere sahip biri sorun etmeyecektir. Etmezse senindir, ederse hiç senin olmamıştır.
00 Yorumla
+1 yılKisiden kisiye degisir moruk. Bazisi sorun eder bazisi etmez.
08 Yorumla
Soran+1 yılFarkındayım onun :)
- +1 yıl
Ee nesini soruyosun o zamn
Soran+1 yılSorun yaratması gayet olağan zaten ama eğer bir daha sevip sevilirsem bu sevgi bu sorunu küçültür mü
- +1 yıl
Sen bunu aciklarsan en basta sikinti yaratir. Saklarsanda sonradan ogrenirse sikinti olur. En basta soylemen lazim. Severse oyle sevsin.
Soran+1 yılElbette ki baştan söyleyeceğim, umarım sonrasında kafamın uyacağı ve tekrar seveceğim biri çıkar karşıma ve bu sorun bu kadar büyük olmaz
- +1 yıl
Gunumuzde biraz zor. E basta soyleyecegin insan baska gozle bakiyor. Allah kolaylik versin.
Soran+1 yılHaklısınız, teşekkür ederim
- +1 yıl
Ne demek
Bakireligi sorun yapmıcak birini bulman lazım bence
012 Yorumla
Soran+1 yılBence herkes eder söz konusu sevdiğine başkasının dokunmuş olması ama ne kadar sorun olur kestiremiyorum
Soran+1 yılÖyle tabi ki ben de isterdim ki sevdiğim kişinin ilki olayım benim de ilkim olsun ama nasil değilmiş benim de hatalarım var bundan sonrasını bilemiyorum artık
Soran+1 yıl2 tatlı söze bakıp yapmadım bunları ben yaşadıklarımı biliyorum 2 yıl sonra yaptım ve gerçekten bunu me zevk için ne de benden istendiği için yapmadım sadece ona dokunmak için sabretmeye dayanamadım
Soran+1 yılEvet sonum onla bitecek gibi hareket ettim hala alışamıyorum bu düşünceye aşk biter belki ama alışkanlık çok zor oluyor
Soran+1 yılHayırlısı diyecek bir şey yok :)
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarşındaki kişiye bağlı sorun da edebilir etmeyedebilir
01 Yorumla
Soran+1 yılElbette öyle
Baslamadan sorunlarini anlatki ilerde sıkıntı olmasin
06 Yorumla
Soran+1 yılElbette anlatacağım
Soran+1 yılElbette ki sorun edecektir onun için de benim için de kötü bir durum ama ne kadar büyük bir sorum bundam emin değilim
Soran+1 yılTeşekkür ederim fakat bunu sormak için kayıt oldum ne yazık ki bunu yapmam mümkün değil imiş :)
Aşk İlişkileri konusunda 375 cevap paylaştı. Kişiden kişiye göre değişir tabiki ama sen bunu sorun yaparsan iliskilerim sağlıklı yurumez
012 Yorumla
Soran+1 yılBen yapmasam da karşı taraf yapıcak ki bem de ister istemez yaparın
Soran+1 yılNormal karşılaması da tuhaf bir durum açıkçası başkası sokunmul vakti zamanındanadam e iyi olsun mu diyecek. Bu olanaksız bence ama zamanla çözülüp aşkla sevgiliyle küçülecek sorunlar diye düşünüyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim :)
Soran+1 yılSağolun, iyi geceler :)
Soran+1 yılBuradan söyleyin
Soran+1 yılTakip attım yazabilirsiniz oradan
+1 yılkisiye göre degisir dikkat li ol..
03 Yorumla
Soran+1 yılİlk başta aöyleyeceğim tabi ki
- +1 yıl
kullanmaya calisabilir cok erken söylersen.. iyice tani nasil biri düsünceleri anlamaya calis.. davranislarina dikkat et.. önemsiz der önemlidir sirf seni yataga atmak icin der.. dikkat li ol ablacm..
Soran+1 yılBu konu da epey kafama takılıyor ama bir kez daha evlenmeden yaşamayı düşünmüyorum
+1 yıl2017 yılında bakirelik sorunu olmamalı artık
22 Yorumla
Soran+1 yılKatılmıyorum, bakirelikten ziyade sevdiğiniz kişinin başkasıyla bir şeyler yaşamış olması herkesi üzer yıpratır bakirelik elbette ki sorundur. Sorun etmemek sevgiyi basitleştirmek olur. Ama bu kadın erkek her ikisi için de geçerli ben eğer evlenmeden emin olmadan yaşadıysam bu benim hatam yıl 2017 diyip bunu hafifletemem ama ne derece sorum olur bilemiyorum
- +1 yıl
çok sığ düşünüosunuz
Gizli Üye(36-45)+1 yılFa hiselerde bakirelik önemli degil rahat ol ;)
19 Yorumla
Soran+1 yılYaptığınız itham be ağır
Soran+1 yılNe ağır*
Cevap sahibi+1 yılgercekler agir ve acidir. Ama adi üstünde gercek...
Soran+1 yılİnsanları böyle tanımadan itham etmeniz çok yanlış kendi hal ve hareketlerinizi gözden geçirin derim ben iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılyapigi hatadan bile pisman olmayan kisi gercekleri duymaktanda hoslanmaz..
Ben kendimi gözden gecirmesi gereken kisi degilim, bunu sen yapmalisin..
Eger yukarda cok pismanim diye birsey okusaydim sana cok daha farkli davranirdim ve seninle kesinlikle devam konusmayi isterdim..
Ama pisman olmayan bir kisiye sadece hakettiklerini söylerim..
ve senin bakire olmadigini bilenler simdiden sana kancayi atmaya basladi bile bunun farkinda degilsin..
Soran+1 yılBen 4 yıl bir ilişki yaşadım ve sevdim bir insan bir insanı en çok nasıl severse öyle sevdim öyle güzel şeyler yaşadım ki bu 4 yıl içinde ileride hayatıma biri girerse bu bekaret mevzusundan ziyade öncesinde nasıl sevdiğim ve sevildiğim daha çok üzecektir. Ben bu dünya da bir kişiye aşık oldum bir kişiye hahran oldum bir kişiye sevdalandım ve onu öpmenim güzelliğini dünyadaki hiç bir şeye değişmem bem geri kalan ömrümde belki bir daha sevemiyceö belki bir daha sevilmiycem belki bir daha böylesine bir güzelliği yaşamayacağım. Bu yüzden pişman değilim.
Cevap sahibi+1 yılSevseydin ayrilmazdin...
Kendini kandiriyorsun.. Kendine teselli veriyorsun..
Hayatini mahvetmissin hala kalkip övünüyorsun..
Seven sevdigine nikahsiz dokunmaz!!
sen bunu bile bilmiyecek kadar cahilsin..
Soran+1 yılBen hatam yok demiyorum hatam elbette ki var ama bu beni bu yazdıklarınız kadar asla düşürmez, ayrıca sevseydin ayrılmaz kısmını siz bilemezsiniz
Cevap sahibi+1 yılBilirimki yaziyorum..
Dedigi gibi pismanlik belirtisi göstermeyen birisine sevgi sözcükleri yazmam.
Pisman oldugunu okusaydim daha farkli bir yazim olurdu..
Seninle tartisacak degilim.
Gizli Üye(36-45)+1 yılO cocugada verirsen sorun olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılHayatımda tek bir kişi oldu böyle bir kararı kolay vermedim tabi ki bundan sonrasında daha da dikkatli olacağım ve ciddi bir ilişkiden bahsediyorum cevabınızı pek anlamlandıramadım
Gizli Üye(36-45)+1 yılciddi istiyorsan sorun olur bazı açılardan
07 Yorumla
Soran+1 yılElbette ciddi istiyorum hayatıma tek kişi girdi ve bir takım sorunlar yüzünden bitti elim de değildi zamanıda geriye almam mümkün değil ama bundan sonrasında flört etmeye korkarken kimseyle eğlenecek halde değilim
Cevap sahibi+1 yılo zaman iş farklı ya zor ama işin nasıl anlatsam sana çok farklı artık
Soran+1 yılAnlayabiliyorum aşk farklı bir konu ve benim bunu 1 den fazla kişiyle yaşamam benim ayıbım bunu kabul edecek biri istemiyorum çünkü kabul edilecek bir şey değil katiyyen olmaz diyenle de olmaz zaten şam da kayısı mı arıyorsun diyeceksin sonuna kadar haklısın ben de bilmiyorum :(
Cevap sahibi+1 yılyok öyle demicemde beni takip edermisin ya birkaç şey söylesem sorsam o konu hakkında
Soran+1 yılGizlisiniz?
Cevap sahibi+1 yılaçtım gizliliği
Cevap sahibi+1 yılbakarmısın mesajlara
+1 yılBen sorun etmem diğerlerini bilmem
10 Yorumla
+1 yılKisiye baglı
03 Yorumla
Soran+1 yılBence herkes açısından sorun olur fakat ne derece bunu bilemiyorum
- +1 yıl
Sorun etmiycek binlerce erkek var merak etme
Soran+1 yılBeni sevecekse geçmişimi bilip bu durum onu elbette üzecektir basit bir şey değil ama zamanı geriye alamam ne yazık ki umarım tekrar sever sevilirim
yattinmi onunla
02 Yorumla
Soran+1 yılYazdım orada zaten?
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılyaşayıp görcez
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım kusuruma bakmayın, neyi?
- +1 yıl
hayatı..
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 4 yıllık sevgilim ile ayrıldım, bakirelik ne derece sorun yaratır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar