İlk defa bana bu kadar çok değer veren biri vardı onu kendi ellerimle ittim? :(?

Benim bir konuştuğum vardı Doğulu. Ama buluşmadan önce 7 kardeşiz demişti buluşunca 10 dedi. 1.30ayq yakın konuştuk ilk defa bir kere buluştuk bana farklı geldi kürt olduğu için ağız yapısı ile ilgili sorun oldu sevemedim. Böyle ağzını çok fazla açarak konuşur gibi aslında onu görmeden önce seviyordum onu görünce bide 10 kardeş deyince soğudum. Benim memleketim de okuyo bide uzağa gitme olasılığı var. Ben onla konuşurken içim huzursuz oluyor aklımq eski sevgilim geliyor. Bide elveda sevdiğim demesi koydu benim için 😒 O düşüncelerime anlayış gösterdi nomu silip instagramdqn çıkardı çünkü dedi acı çekmek istemiyorum. Sonuçta sevgili de değildik bilmiyorum bir kere gördü ama şimdi iyi de ilerisi sorun benim için 😑 bugün baktım birini eklemiş kim bilmiyorum kız mı değil mi. Bende aileme anlatamicak kadar onunla olmakta hem ailem için de vicdan azabı duydum. Benim için önemli değil nereli olduğu bide bu sürekli ev temizlik için beni eve çağırırırdı. Dün arkadaşlarının yanına giderken telefonu eline onlar almıyor diye almıyormuş mesaj atmadı geceye kadar. Bunu önceden de yaptı. Farklı geldi bana arkadaşları nasıl telefonu eline almıyor. Kısacası mantık ve kalbimle saçma geldi bana. Huzursuz hissettim her türlü mutlu olamadım. Ben aşık olmak istemiştim o duygu yoktu.
İlk defa bana bu kadar çok değer veren biri vardı onu kendi ellerimle ittim? :(?
Cevapla