Benimle ilgilenen birisi bi şey verirken elimi tuttu bu flört bir hareketi mi?

Bi süredir arkadaş ortamında tanıştığım birisi var yabancı ve benden küçük, yurtdışında yaşıyorum zaten. Beni 2 kere çay içmeye davet etti reddetmedim ama teklife de atlamadım bir gün umarım dedim. Her gördüğümde kibar davranıp gülümsüyorum sadece. Ama fazlasını yapmıyorum. O da biraz konuşmak için yanıma gelir ara sıra kibar iltifatlar eder tanıştığımızdan beri. 2 ay oldu tanışalı. Bugün telefonunu şarja takmam bahanesiyle gelip telefonu verirken elimi tuttu ve güldü ben de güldüm. Sizce ters bi durum var mı yaptığında? Sapıkça bi niyet felan. Net bir adım atmıyor telefon isteme felan gibi ama ben de adım atmıyorum dediğim gibi.

Benimle ilgilenen birisi bi şey verirken elimi tuttu bu flört bir hareketi mi?
Cevapla