Kaybetmemek için çok çabaladığınız halde sonunda kaybediyorsanız, bunu kabul etmek yerine hala savaşır mısınız?

Kaybetmemek için çok çabaladığınız halde sonunda kaybediyorsanız, bunu kabul etmek yerine hala savaşır mısınız?
Kimse kaybetmeyi sevmez..
ne işte ne aşkta sevmez..
sürekli kazanmak ve mutlu olmak ister ancak bazen hayat o istediğimiz gibi gitmez
kaybederiz.
çok sevdiklerimizi paramızı bazen kendimizi
kaybetmenin mutlak olduğu bir durumda hala kazanmak için savaşırmısın peki
zafere ulaşmak için çabalamak yerine kaybettiğini kabul etmek daha büyük bir kazanç değil midir sizce?

Kaybetmemek için çok çabaladığınız halde sonunda kaybediyorsanız, bunu kabul etmek yerine hala savaşır mısınız?
Cevapla