Sevgilimden ayrılmak istiyorum. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar 7 ay 10 günlük bir ilişkim var. Ancak erkek arkadaşım aşırı baskıcı, şüpheci ve beni fazlasıyla sıkıyor. Bugüne kadar güzel günlerimiz kadar berbat günlerimiz de oldu. En büyük sorun olarak; Bana sürekli eski sevgilimi, onunla yaşadıklarımı, neler olup bittiğini sorup duruyor cevapladığı halde inanmıyor. Güveni Yok bunu hissediyorum, beni kaç kere yalancı konumuna koydu. Kendisini gerçekten de çok çok seviyorum değer veriyorum, saygım da var ama artık katlanamıyorum. En son sözlü şiddetten de çıktı bana fiziksel şiddet bile uyguladı. 3 gün önce ilk kez ayrılmak istediğimi mesajla söyledim ( karşısında şiddet uygular diye korktum yoksa tercihim yüz yüze söylemek) ancak benim yurdun önünde sabahlayacağını söyledi. Hava çok soğuktu ve yağmur yağıyordu. Kıyamadım, karşısına geçip konuşayım da eve gitsin bir an önce dedim. Ancak ağladı, yalvardı, kendisine zarar vermekle tehdit etti. ( kendisi aşırı sinirli ve dediğini yapan biridir) Orda bana bir şey yapmadı ama kendisine yapmasından korktum. Ona bir şey olsun hele ki benim yüzümden olsun istemem. Tamam ayrılmayacağım dedim ama ben şu an hiç iyi değilim. Beni zorla tuttuğu için ( her ne kadar içimde tutsam da) ona kızgınım. Bu rda da yaptığı bencilliği kaldıramıyorum. Lütfen yardım edin. Onu kırmadan üzmeden, incitmeden ondan ayrılmak istiyorum. Benim tarafımdan da bakmasını sağlayarak benim de haklı olduğumu bilsin istiyorum. Yardım edin lütfen 🙏🏻🙏🏻☹️☹️
Sevgilimden ayrılmak istiyorum. Bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
Cevapla