Hayatımda ilk defa bir kıza sarıldım.19 yaşındayım. Abaza ya da tipsiz bir erkek değilim sadece, maddi açıdan kendimi hazır hissetmedim hiç. Kadınlar ne kadarda pufidik, yumuşacık böyle sıcak, sarılınca içinde jöle gibi kıvrılan canlılarmış ya. inanılmaz naifler ^^. ay çok hoşuma gitti ^^ böyle al yatağına koy sarıl uyu yastık gibiler.
Sizde erkeklere sarıldığınızda ne görmek istiyorsunuz acaba? ya da ne hissediyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
m r b
İlk defa bi̇r kadına sarıldım. Siz sarılınca ne hissediyorsunuz?
Erkekler ay çok naif minnoş tatlı vs düşünceler düşünürken kadın da güven huzur duygusunu tadar, herşeyi geride bırakıl omzuna sığınmışlık hissini Yaşar. Sarılmak güzel , sarılacağınız birileri varsa sarılın şayet Benim yıllardır yok😁😁
En İyi Cevaplar