
En özel his "ilk sarılma"..





Beni cok seven daha doğrusu sevdiğini söyleyen birisi vardı, bende boş değildim ama aşık da değildm ve o bunu biliyordu, aşık etmek için az uğraşmadı kendisine sonra bir baktım aşık olmuşum 😔, yine Birgün karşılaştığımızda bir kere sarılabilir miyim dedi gel buraya dedim sarıldık koklaştık öpüştük sonaaa noldu gitti aylarca yazmadı.. sarılandan öpüşmeden ötesi olmadı die mi gitti neden gitti anlamadım. ve o sarılma duygusunu başka kimsede yaşamdım.. herşeyimmiş gibi hissettirdi bende onun herşeyi gibiydim o an. neden bu erkekler böylesiniz ya. zor olanı elde edince neden gidersiniz tam aşık oldum dedim uçtu adam 😞
Asil siz neden bizim yüzümüze toplu ortamda bakmazsiniz
en muazzam histi. Ben uzak mesafeli iliski yasadim 1 sene sonra birbirimize kavusabildik o kadar güzel bir duyguydu ki anlataman. Bir kaç dkk boyunca sokakta sadece skica sarildik hiç birakmadan. Dünyanin en güzel hislerinden biri olabilir sevdigine kavusup simski sarilmak. Yillar geçsede o an unutulmaz.
amin
Öncelikle sıcak bir yuva güven ve beni bırakmicak birini buldum dedim ilk sarıldığımız zaman sarıldıktan sonra daha doğrusu ikimizde heyecandan titredik ellerimizle sımsıkı tuttuk birbirimizi hatta benim hayatımın anlamı mutluluktan ağlicaktı gözleri dolmuştu onu çok seviyorum çok ❤
Anlatılamaz yaşanır. Tarifi edilemeyecek bir his gerçekten ve onun kokusunu içime doya doya çekmiştim. Daha sonra eve gittiğimde onun kokusu bileğime sinmişti ve sırf onun kokusu gitmesin diye ertesi güne kadar hiç ellerimi yıkamamıştım.
Aynen öyle. Ona anlatamayacak kadar aşığım. ❤
Cevap
26Cevap
Arabada sarılmıştık ilk o ağlıyordu ben ağlıyordum ilk buluşmaydı çünkü sürekli sarılmaktan bahsediyorduk birden sarıldık ve sanki bir enerji patlaması oldu birden ışık yayıldı sanki ona sarıldığım da zaman durmuştu çünkü sağ tarafımda ki boşluk onun kalbi ile dolmuştu
öyle özel biri olmadı en son sarıldığımı söyleyeyim ellerim belindeydi kendime yapıştırdım resmen ereksiyon oldum o ayrı konu duvara yasladım sonra o masum sarılma devamını french kisse bıraktı tabii benim eller de rahat durmadı bu ara
Bilmem, alfabedeki 29 harf yetersiz bunu anlatmak için galiba...
Ona hiç sarılmadım. Bu hissi yaşamadan ölmek istemiyorum
Çok güzel bir histi gözlerimi kapadim ve ona kenetlendim kaburgalarimiz kirilana kadar sarildil birbirimize.
sevdiğim kadar sarılabilseydim, gökyüzünde çiçekler açardı.
Daha sarılmadım, Sarılacagım günü hayal ediyorum bende
beynimle kalbim savaştaydı ama sarıldığmda beynim sustu kalbimde papatyalar açtı.
Kalbim yerinden çıkacak gibi olmustu. Böyle yürüyemedim heyecandan 😅😅 konusamadim doğru düzgün 😅🙄🙄.
Hayir karsimdaydi.
hiç bir kıza sarılmadım açık ve net hissini bilmem
Ilk ve son sarılmamız oldu yanyana yürürken birden önüme geçip sarıldı 4 dakika falan sarılmışızdır
ilk sarılma çok başka bir duygu güvennn oldugu zaman nefes almak gbi bişi
tamam sarıldık bitti. bıraksa artık bari. şimdi ben bıraksam yanlış anlaşılır. en iyisi o bırakana kadar ben de sarılayım.
Çok güzeldi gözlerim dolmuştu konuşurken kekelemistim heyecandan beklenmedik bir anda sarılmıştı
Hatirliyon demi o ani
Nefesn kesldimi titrednmi
Ozel bise srcm
Ne gibi
Özlediğim kadar sarılsaydım ona ikimzi koymak zorunda kalırlardı aynı mezara 😔
Tarifsiz güzel bir his
Ben ona sarılamadım çünkü aşık olsamda olmayacağını anladım ( B) 😔
( B )
Bir insan koklayarak öpüyorsa seviyordur demişler.. içten sarılmalı doyasıya
valla bana en son sarılanın hali pek hos olmadı :D
Daha o hissi yaşamadım😶
orantısız güçlü hissediyorum. sarılmaktan hep.
Sarıldık işte yani nasıl anlatalım ki
Sarılınca yazarım buraya şekerim
Resmen huzurun kokusunu almıştım.
Evet.
Ay kimse bana tutkulu sarılmadı
Yıllar oldu be unuttum... Unutmak istiyorum...
icime sokasim gelmisti bir zamanlar tabi.
Henüz bir şey hissetmedim çünkü hiç sarılmadım. :)
@ens32 Hayır Rusya bölge müdürlüğüne bağlı çalışıyorum. :)
Nefes aldığımı ve yaşadığımı.
Bir yerlerim kabardı 😋
O bir sertlik hissetti:)
boşluk hissettim boş yere hisler
İlkte sarılamadık ki biz el sıkıştık :)
Daha kimseye sarilmadim
huzuuurrrrr
O tadı bilmiyorum
Sarılınca yazarım.
Olay direk sevismeye geçti valla
Hicbirsey
Tarifsiz çok güzel bir hiis
Sarılmadım hiç.
Sarilamadim.
Yaşadım bu durumu
Ayrılmadım.
Daha sarılmadım
içim içime sığmadı
Kimseye sarilmadim
Nasıl anlatilirki
sokasım geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar