Arkadaşlar ben evliyim 3 aylık. eşimle dün tartıştık aynı yatakta yatmadık. size sorum şu. ?

ne kadar tartışırsan tartış ayrı yataklarda yatma derler bunu demelerinin sebebi ne? araya şeytan vesvesesi girer diyemi yoksa soğukluk girer diye mi?
Arkadaşlar ben evliyim 3 aylık. eşimle dün tartıştık aynı yatakta yatmadık. size sorum şu. ?
Cevapla