İnstagram biografisine sevgili oldugumuz tarihi yazmak ergence mi?

Erkekler bana istek atmasın kızlar da sevgilime atmasın diye biografimize sevgili oldugumuz tarihi yazıp kalp yaptık bir kız da hemen arkasına bunun cok ergence olduguyla alakalı bir paylaşım yaptı çok bozuldum sizce ergence mi kaldırıyım mı? Kaldırırsam da ayrıldık sanıp sevinecek düşman çok şimdi kaldırmak da olmaz yerine başka bir şey mi yazsak? Fikriniz var mı? Sizce ergence mi dursun mu kaldırıyım mı?
İnstagram biografisine sevgili oldugumuz tarihi yazmak ergence mi?
Cevapla