Sevgiliyi kıskandırmaya çalışmak iyi bir taktik mi yoksa aptallık mıdır?

Hepimiz sevdiği insanı kaybetmek istemeyiz. Bazen bazı yollara başvururuz. Peki ya kıskandırma yöntemi sizce iyi midir?
Sevgiliyi kıskandırmaya çalışmak iyi bir taktik mi yoksa aptallık mıdır?
Cevapla