
yapma canım kardeşim yapma. sorunun varsa anlat , sevmiyorsan ayrıl ama kadınına bu haksızlıği yapma. hele de seni seven kadına hiç yapma.
ilgisiz bırakırsan sorun değil de o ara başkası ilgi gösterirse sıkıntı büyür.

Yazdiklarina eklenecek bisi bulamadim😕harfi harfibe katiliyorum. Insanin sevdigine ihtiyaci varken bahanelerle uzaklasan sevgili gelip de niye boyle davraniyosun demesi de daha cok acitiyo
bir kadını ilgisiz bırakacağına komple bırak bu kadın için daha anlamlı olacaktır bana göre daha az acır
Tabii ki çok önemli. Şahsen olmayınca ben hemen soğuyorum
Evli misin evli değilsen sıkıntı ve Evliler de çok büyük sıkıntı
Katılmıyorum ilgili oldukça rahata bağlıyorlar arada ilgisiz olmalı başkasının ilgisi hemen devreye girecekse girsin niyetini cozersin
Emin ol giriyor çoğunlukla da sanal aleme koşuyorlar
Cevap
0Cevap
evet... ilgi yoksa silgi devreye girer.
Her canlının ihtiyacıdır ilgi
kesinlikle haklisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar