Bir kızdan hoşlanıyorum... Ama lezbiyen değilim bu nasıl olur?

13 yasinda bir kizla internette tanismistim erkek olduğunu söylemişti iste guya sanaldan sevgili olduk falan sonra kiz oldugunu ogrendim bir sogudum konusmayi kestik ama 18 yaşına geldim arada yine konuşuyoruz 3 gun once yine mesaj atti ve ben cidden bu kizdan cok hoslaniyorum hic bulusmadik ve fotoğrafını gormedim bile. Lezbiyen de degilim anlamadim.
Bir kızdan hoşlanıyorum... Ama lezbiyen değilim bu nasıl olur?
Cevapla