Ben beğenmiyosan kapı orda derim ve asla affetmem gitsin beğendiği biriyle olsun😏
Siz bu durumda ne yaparsınız?
Siz bu durumda ne yaparsınız?
O zaman niye sevgili oldun be adam derim :D Görselliğe aşık olan adam ilerde daha güzelini bulur ona aşık olur. Ben kendime bakarım zaten, ama fiziksel olarak değiştiremeyeceğim şeyler varsa defolsun gitsin :D Aşk bu değil, sevgi bu değil. Sinirlendim :D
İster istemez kırılırım. Madem beni beğenmiyor neden benimle sevgili oldu? Sorusunu da düşündürüyor bu durum.
Gelip geçici emanet olan bedenime bakıp beni yanına yatağına yakistiriyorsa bana hayır gelmez ama ki ALLAH için seviyor ise zaten benim için yüz göz fizik önemli değil ruhuma eşlik etsin yatağıma ya da gözlerime hitap etmesin
Üzücü bir durum elbet. Ama pek de umursamam senin gibi. 'İşte güzelim mal bu, ister al ister alma' derim. C:
Ancak sen endişe etme, muhtemelen sana böyle bir şey diyecek olmaz. :)
Cevap
60Cevap
Bu kız gökten inmedi ya. Bu kız çikletten çıkmadı ya. Bir süreç sonucunda olunan şeye demiyor muyuz? Önce kızla iletişim kuruluyor mu diye bakardim.
64 bytes from 176.53.93.6: icmp_seq=0 ttl=249 time=20.298 ms
64 bytes from 176.53.93.6: icmp_seq=1 ttl=249 time=20.576 ms
Baktim kıza ulaşılabiliyor. Kızın beyin ölümü gerçekleşmiş der sessizce uzaklaşirdim.
çok tekno-sayko
@efkanbaşar bu bişey değil trace route da yapabilirdim.
o ne
@efkanbaşar digital ortamda bir uçbirime ulaşırken her istasyonun dökümü maksimum 255 istasyon :)
allah seni kahretmesin emi
Lynyrd_Skynyrd
olabilir, ben de kendimi pek güzel görmüyorum ama çirkin de degilim. zaten sevgilimi seçerken fiziksele çok dikkat etmeyen birisini seçrdim. herkes ister istemez insanın tipini yargılıyor vs vs
Beni olduğum gibi kabullenmeyen biriyle asla işim olmaz. Fakat bunu güzel bir yolla söylerse şayet ve beni kırmadan isterse onun istediği kıvama gelebilmek için emek harcarım :D
Önce ayrılırım, sonra ''Böyle bir aptalla niye birlikte olmuşum ki?'' derim kendime, kendime kızarım ve geçer sonra. :D
😂😂😂😂sabah sabah güldürdün ya
@Şeytanın_Avukatı1408 Hahaha sağ ol dfhddj
Fiziksel mi o mümkün değil işte vücudum aşırı seksi hiç bir kadın karşı koyamaz egodan değil ciddi söylüyorum
Egon vücudunun ödeyemeyeceği Çekler yazıyor 😏😏😏
Kapı dışarı edip gercekten iyi bir fiziğe sahip olmak için çalışır ve ondan daha güzel bir bayan bulurum kendime :)
üzülürüm. bana destek olsun. sonuçta sevmek değişmek demektir. tamamen olamasamda yakın olmaya çalışırım. yapabileceğim bir şey varsa. sonuçta demek ki o benim beğenime uyuyor ki birlikteyim.
beni beğenen böyle beğensin derdim bugüne kadar hiç beğenmeyenle karşılaşmadım gerçi :D
Sevgilim olsaydı ve böyle bir şey ima etseydi, ayrılırdım sanırım. Beğenmiyorsa ne işi var benimle?
Aynen öyle YALLAH ARABİSTANA de 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂 alış kızm alış ks de beylee 👋🏻
Ha Şeytanın avukat ı olmam normal yani 😂😂😂😂😂
Oha öylesine girdim seni gördüm sabah sabah 😏😏GÜNAYDIN
😂😂😂😂😂ayna anda kahvaltı yapalım o zman 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ben ediyorum şuna 😂😂😂😂😂bu NE hız diceksin ahah ama deme tamam mı
Hayır ya hani süt +nesfit yenir ya (çaktırma üşendim kahvaltı hazırlamaya 🙈🙈) onu yiyorum öyle işte 😂😂afiyet olsun sana
😂😂😂😂ohh ne güzel aynı anda yapıyoruz herşeyi 💪🏻💪🏻akşam flim seyredelim o zman birlikte boşmusun
öyle bir şey diyeceğini sanmam
şaka yapıyordur...
Üzülürüm 😞😞 sonra da sinirlenirim 😠😠😠 sonra da ayrılırım
Sanane a*k çarpık bacaklı gargamel burunlu dana gözlü o***pu çocuğu derdim.
Ahahahhaha nefret kustun be
Eğer gerçekten sevgiliysek zaten beni her halimle sevmiştir o yüzden de böyle bir şey olamaz..
Beğenmiyorsan niye sevgilisin derim. Git o zamn der Kapıyı gösteririm
Sevdiğim beni beğenir ima ederse o zman beğendiğin birine git derim
Her insan beğendiği mutlu olduğu insanla olmalı derim
Beni bu halimle begenmeyecekse kendi bilir. Ben kaybetmem tabi
umursamam ki :) yoldan yürürken bile kızın biri bana doğru bakıp gülerek çirkin dedi, güldüm geçtim yanından. he he der geçerim :)
Fiziğii güzel olan biriyle birlikte olsun o zaman bys
hemen soyunup tek tek kendisiyle beni kiyaslamasini soylerim, 😀
yiyosa ,
Mutlu olurum düşüncelerime ve karakterimi beğeniyor demek ki.
Lugatımıza kal demek aykırı!!! işte kapı uzanırsan şurası sapı yawrum🤗 derdim galiba😂😂
Fızıgını begenmedıgımle neden sevgılı olayımkı onu oldugu gıbı begendıgım ıcın onu istemısımdır
öyle bir şey diyemez beğenip gelen o oluyo çünkü
Beğenmeyen bıraksın kaçsın. Uğraşamam.
kapııyı gösterir ve kısa tarihçesini anlatırım
Kendine bak önce derimmmm🤣🤣
Ayrılırım
*Gecen bol olsun.*
Aynen senin dediğini derim
Yapacak bir şey yok daha çok spor yaparım.
Gitt fiziklisini bulllll derdimm
Bu soru soyle olsaydii herkez anlardii soru sonradan fizigi bozulan sevgiliyle ilgili yani gotu gobegii salmak tabirli
oy senin canını derim
Beni sevmişse her halimle sevecek. :D
Soğurum, somurtkan olurum sonra ayrılırız zaten
Begenmiyorsa nie yanimda Hüptirik
Neden benimle birlikte o zaman.
Eldekı malzeme bu begenır begnemz ise yol yaparız
Beğendiğine gitsin benle vakit kaybetmesin
Bende seni begenmiyorum derim
yüzüne karşı küfür eder kafa atar kaçardım oradan
benimle ne bk yemeye beraber o zaman dünbük derim
Fiziğimi kendim beğeniyorsam sıkıntı yok
bependiğin birini bul derim napim
gitsin parkta oynasın..
sahtekar olduğunu itiraf etmiş olur:)
ne diye sevgili olmuş o zaman
Yeni serisi daha çıkmadı idare et derim 😀
Begendigi biriyle olabilir
Kesinlikle ayrılırım.
Ayrılırım ne yapım
Seninle aynı fikirdeyim
Kimi begeniyosan onla ol ozaman derim
Beni beğenmiyorsa ben onu hiç beğenmem jsbs
haklı derim ne diyim.
Çay var içersen
Yol var gidersen
derim
Begenmeme ihtimali yok
bas git la surdan derim :D
ayrıl o zaman... derdim
Dünyada 1 erkeğe 3 avrat düşüyor kendi bilir
Ayrilirim ne işi var o zaman benimle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar