Bu nasıl bir psikoloji böyle burnum yüzünden hep mutsuzluk çektim?

Fizigi güzel iri gözlü iri dudaklı burun haricinde kusursuz bir bayanım. Burun takintısı ilk olarak lise 1 lerde başladı bir erkek arkadaşımın lakap takmasıyla daha sonra konuştugum çocugun burnuma büyük demesiyle aynada kendime dikkat ettim ilk insanların yüzüne uzun uzun bakamaz hale geldim burnumun büyük oldugunu farkettigimden beri şacımı boyattım aşırı makyaj yapmaya başladım kisaca saçmaladım lise 3 lerde birinden hoşlandım bana teklif etti buluşma teklifi ben burnuma bakar düşüncesiyle anlatamam... neyse ayrildim 1 sene falan onun acisi kimseyle konuşmadım kabuguma cekildim yillar geçti dahada kötü durumdayım eve gelen misafirlerin suratına uzun uzun bakamiyorum ve biri vardi hayatimda ayrildim oda bu yuzden 2 gunde bir aynaya uzaktan bakar hale geldim bazen burnuma olmasi istedigi şekli veriyorum ameliyat olmak istiyorum annem hayir diyor ben ne yapicam :( herkesten saklaniyorum
Bu nasıl bir psikoloji böyle burnum yüzünden hep mutsuzluk çektim?
Cevapla