Hoslanti değil
Hiç iki kişi arasında kaldınız mı? Aynı anda iki kişiyi sevmek mümkün müdür?
Hoslanti değil
Evet oldu.. ama sonra salaklik yapinca ikisinden de oldum... cok kötüydü yaaaa... sonra kizlarada acidim aslinda ya :-) olan olmustu... ben tatile gittim, bunlara kart attim megersem adreslerini degistirmisim... döndügümde ikisi de bana hesap sordu :-) olay feciydi yani...
Oo fena :D
Yaz aşkı mi?
Ikisini de eşit derecede mi seviyordun?
Biri ağır basmaz mi ya?
Ha pek ciddi değildi o zaman
Madem ciddi idin gözün nasıl diğerine kaydı?
Anladım
Ben zaten olmaz olmaz demiyorum hayatta büyük konuşmama lazım
E o olay olmasaydı ne zamana kadar iki kişiyi sevebilirdin ki?
anladim tesekkür ederim
ıkı kısıyı sevmek dıye bısey olamaz öyle bı ask fızık kurallarına aykırıdır aynı anda ıkı kısıden hoslanan bencıllıgınden hoslanıyodur maymun ıstahlı dedıklerı o ıste :)
Gerçek aşkı insan hayatında belki bulamaz bile. İki kişiyi nasıl sevsin hemde aynı Anda. Onunki kendine olan askındandır
Belki de birini başka bir yeriyle seviyor anladın sen
Aynen öyle
Kalbim 4 odacıklı diye her odayı kullanıma açmış değilim. 1 kişiyi severim aynı anda 2 falan olmaz bende.
Bana balkonda olur. Ölecem baca dumanından
@Scream_to_scream maske al maske.
Çok iyi betimledin 👌
Balkonda maskeyi napacam hırsız sanarlar
@Scream_to_scream bacadaydın en son?
Maske ne alaka?
Bayburtun ayazı pis oluyomuş bide burdan denemek istedim
Soran muhabbeti anlaman mümkün değil ajfkkf
@Scream_to_scream diyosun...
Aranızda sanırım 😊
Bu arada eig için teşekkür ederim yeni fark ettim 🌺
Ne demek 😊
@Scream_to_scream anladım emin ol 😀
Cevap
33Cevap
Aşk iki kişiliktir. Dengeyi bozma. Biz bir tane bulamıyoruz millet iki kişi arasında kalıyor lükse bak ya.
Katılıyorum
birini sever birini arzularsın senin tercihin hangisi?
Biri olsun benim olsun
Yanlış anlama bir arkadaşım bu durumda o yüzden
güzel kalbin mi aklın mı hangisi ağar basarsa o olucaktır
Biri her zaman daha ağır basar duygu olarak ve bir süre sonra onu seçer diğerini hayatından çıkarırsin
4 Yıldan beri bir tane dahi olmadı ki iki kişinin arasında kalayım. Adam gibi sevecek kadın çıkmadı karşıma daha :)
Senin geveşkliğinin bu durum panpa. Yani böyle bir durum söz konusu değil "Aşk" konusunda ya maymun iştahlı ya da şıpsevdi falansın sanırım.
Konu ben değilim
Hoslandigim biri bile yok şu an
Hoşlantı duyarsın hatta sevebilirsinde ama birini daha çok bir tık fazla seversin aşk ise bir kişide kendini bulmak gibi bişey zaten
İki kişiyi seven bir kadınla konuştum, sevdiklerinden biri bendim :)
Nasıl bir sevgi imiş o?
Yanissevgilisi vardı?
Aldatmis yani
Hadi ya genişlik resmen
Bu siteden bir kız vardı 5-10 kişiye birden aşıktı yalan söylemiyim şimdi çoğuna aşık çoğundan hoşlanıyordu.
kalmadim , otobuse bile binsem iki kis arasinda kalmam ben
Benim var gerçekten iki kişiye aşığım, hangisini görsem aynı hisleri hissediyorum.
Aynı anda iki kişiyi sevmek değil bence bu acgozluluk
İki kişi arasında kaldım bir kere ikisini de seçmedim.
En doğrusu
tost nasıl yapılır mesela alırsın bir parça kaşar iki parça ekmeğin arasına sokarsın kaşarı sonra..
iki kisi arasnda kaldim ve dogru olani sectim cok mutluym nisanlym
Nasıl oldu bahsetsen azcık 😊
tabi cevremden birileri degldi ikisiylede sosyal medyadan taniodum sonra ikiside yaklasmaya basladi snra ikisi birbirni ogrendi bende gonlum kimde varsa onu sectim diyerni tamamen hayatmdan cikardim. sectgm kisi anneannemin akrabasi cikti :D ve cok mutluyum cunku durust efendi ve akraba uzakdan kan bagmiz tabikide yok ama en azndan ailem rahatca arastirabildi tanisil gezdik ayni haftasnda aileler tanisdi Nisan karari aldik ikimiz de istedik oyle yani hersey kendgnden gelisti aslnda
a cok ilginc sanali gercege tasimissiniz :)
aynen mesafeler bahane kalpler bir olunca hersy guzel ayri ulkelerdeyz seneye yazn da nikah var falan :D yavas yavas bir araya gelicez iste bakalm ama romantik degl o konuda cok sikayetciym hayallernden bahsetmez.. evlilik teklifni bile almadm :( cok uzgnm bu aralar ama baska bir yonunden bakarsam yanimda olmayi istiyor seviyor durust vs.. birini hayatna alinca cok iyi dusunn
nerden tanistiniz?
instagram malesef.. ama kismet boyleymis :)
herseyin hayirlisi umarim gönlüne göre biridir :)
insallah allah seninde gonlne gore versn eger gercekden iki kisi arasnda kaldiysan sana en cok ilgiyi ve sevgiyi vereni deglde guveni verebileni sec...
yok öyle birsey olmadi
ama arada kalinan kadinlardan biri oldum diyim
gecti gitti sadece merak ettim nasil oluyormus ki diye :)
Saçmalık ilkini sevmiş olsaydın 2. ci diye bişey olmazdı
Iki kisiden hoşlanmak olabilir ama sevmek olamaz
aşk iki kişiyi aynı kalpte saklamaz bence
insan 2 kisiyi sevebilir ama 2 kisiye aşık olamaz
İki kişiyi nasıl sevebilir peki?
Benimkastettigim sevgili Anlamında
nayır
Kalmadım, hayır
*Gecen bol olsun.*
Kalmadım. Bence mümkün değil gibi böyle bir şey.
Erkeğe göre evet kadına göre Hayır,
Yok kalmadım zor olurdu
Yok ya ben daha birini bile bulamadjm
kaldım ama ikisini birden aynı anda sevmedim
Bir kalbe 2 kişi sığmaz
Hiç kalmadım
Her zaman birisini elemişimdir
O sevgi değildir.
Değildir
kalmadım ama kızlar daha çok meraklı bu işlere
7 tanenin falan arasında kalmıştım bir ara.
Iki kisiden hoslanmak mumkundur
Hoslantiyi sormuyorum o olabilir
Sevgi tanimimiz ayni olmayabilir
bir kız var 5 kişiden bir anda hoşlanıyor
Yay burcu mu?
Ben 3 kişinin arasında kaldım sen ne diyon
İki kişiden hoşlanabilirsin
Kalmadım kalmak istemiyorum
hayır hiç kalmadım..
Kalmadım mümkün değil
Kaldım
Olmadı hiç
Kalmadım.
Mümkün değil.
Allah bırakmasın
Iki az bana göre.
Mümkün
hayır mümkün değil
Maalesef içindeyim
Noldu?
aşık olduk
Seçim mi yapamıyorsun?
Sevgilin mi var?
özel konuşabilir miyiz?
Tamam sonra takip ederim
Peki
evet
Nasıl?
Bana yaz bakim
Kalmadım.
kalmadım
tek kişi yok :D
Degildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar