Her halde sevgiyi kavanoza koymak kadar ahmakça bir eylem olmaz.. Sevgi zaten hür bir kuştur, gürül gürül magma akıtan volkandır, cennete götürüp huzur veren melektir ve Hayatı mutlu yaşatan bir enerji pınarıdır. Bu söylediğim hiç bir şey kavanoza girmez giremez.. zaten bakın çevrenize mutlu ve güler yüzlü kol kola çift görüyorsanız işte o kişlerde saydıklarımın hepsi mevcuttur.. Bırakın sevgi bildiği gibi alabildiğine akmalı, uçmalı ve kaynamalı..
Sen sorasın diye soruyorum bak sordun ya şimdi daha saçmalamam. Hepiniz şaka mısınız nesiniz. Beğenmiyorsan cevap verme olur biter. Demek ki senin xper kasmaya ihtiyacın var ki cevap vermiş olmak için cevap veriyorsun.
En İyi Cevaplar