"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye. Adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." Şu zamana kadar gerçek aşkı bulduğunuzu düşünüyor musunuz? "Olmaz, ben toparlanamam bu saatten sonra." dedin mi hiç? Dedin değil mi? .. Bak, ne de güzel toparlandın ama. Güçlüsün çünkü sen, çok güçlüsün. "Çok dağıttı, o kızdan/erkekten sonra toparlanamaz. Sevemez bir daha." diye arkandan konuşanlara, yapabileceğini gösterdin. Yoksa bunların hiç biri olmadı mı? Bunlara değecek biri çıkmadı mı karşına? Daha önce, uzun ve güzel saçlarına kıyacak kadar sevdin mi birisini? Veya arkasından içip içip, kendini dağıtacak kadar? Öpüp kokladığı yüzünü, bir daha kimse öpmesin, dokunmasın diye sakal bıraktın mı? Yaptın mı? Üzdüler mi seni de, kırdılar mı?
"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye, adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." siz olsaydınız yapar mıydınız?
belki biraz yoruldu adam.. kalbini kapattı.. belki biraz kızdı kadın gözünü kararttı olmadı olmayacaktı olmaması gerekiyordu ve bitti nefes alır verir gibi gitti ardına bile bakmadan.. sanki bir hiç miş gibi.. adam artık güldürmeyi bıraktı kadın ise gülmeyi.. Adam artık sabahlara kadar içiyor kadın ise erkenden uyuyor.. unutmak için Ama unutabilirler mi.. orası muaama
Size şöyle bir ufak hikâyeyle örneklendirebilirim, " "Saçlarını hiç kestirme'' deyip her buluşmada omuzuna yatırıp saçlarımı seven sevgilim ansızın beni terk etti. Geçen yaz belime kadar olan saçlarımı gözümü kırpmadan omuzlarımda kestirdim."
yapmadım o kadar degerlı hıssettıren olmadı bu zamana kadar. ama şimdi bırı var. her saçımın telınde o dan bı iz var. ve eğer bı gun gıderse (Allah korusun) işte o zaman o saçlara kıyar kestırırım kısacık hemde ! o dokunmayacak, koklamayacaksa benımde taşımak için bı anlamım kalmaz..
bir ara yıllar oldu elime makası alıp kırt kırt saçlarımı kısacık kestiğim doğrudur depresyondaydım çok sevdiğim tarafından aldatıldığımı öğrenmiştim 😒
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > "Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye, adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." siz olsaydınız yapar mıydınız?
En İyi Cevaplar