"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye, adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." siz olsaydınız yapar mıydınız?

"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye. Adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." Şu zamana kadar gerçek aşkı bulduğunuzu düşünüyor musunuz? "Olmaz, ben toparlanamam bu saatten sonra." dedin mi hiç? Dedin değil mi? .. Bak, ne de güzel toparlandın ama. Güçlüsün çünkü sen, çok güçlüsün. "Çok dağıttı, o kızdan/erkekten sonra toparlanamaz. Sevemez bir daha." diye arkandan konuşanlara, yapabileceğini gösterdin. Yoksa bunların hiç biri olmadı mı? Bunlara değecek biri çıkmadı mı karşına? Daha önce, uzun ve güzel saçlarına kıyacak kadar sevdin mi birisini? Veya arkasından içip içip, kendini dağıtacak kadar? Öpüp kokladığı yüzünü, bir daha kimse öpmesin, dokunmasın diye sakal bıraktın mı? Yaptın mı? Üzdüler mi seni de, kırdılar mı?
"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye, adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." siz olsaydınız yapar mıydınız?
"Kadın saçlarını kesti, kimse öpemesin diye, adam sakal bıraktı, kimse dokunamasın diye." siz olsaydınız yapar mıydınız?
Cevapla