Ödül töreninde saçlarını kazıtan bir kadın üzerinden yapılan espri adı altındaki alaycı yaklaşımı elbette kınadığımı belirtmek istiyorum Siz saçlarınızı kazıtsaydınız ve dalgaya alınsaydınız tepkiniz ne olurdu buna kayıtsız kalabilir miydiniz?
Will Smith'in eşi gibi saçlarınızı kazıttığınız için alay konusu olsaydınız ne yapardınız?
Yani asla yapmam demiyorum ama zannetmiyorum yapacağımı Evet bazen mesela bir anda rüzgâr esse bilir ben saçlarımı inanılmaz derecede kısa kesmek İsteyebilirim ama hiç bu kadar yani bu denli kısa bir şekilde kestiricem zannetmiyorum açıkçası sonuçta uzun saçlar aslında bir de kadınları kadın yapan bir şeydir bence kadınlık göstergesi gibi
Benimle konu her ne olursa olsun alay etmeye cüret edenler cidden büyük bedeller kasasında ödeme yapmak için kuyruğa giriyorlar demektir. Yüzüme karşı veya gıyabımda, hiç farketmez. Benimle ve sevdiklerimle ve değerlerimle alay etmek ciddi bir iştir.. #TubaSueda 🍀
Bu kadın oğlunun arkadaşıyla yatacak kadar kötü birisi ve egosu o kadar yüksek ki bir şakayı bile kaldiramiyor. Will Smith de çok aciz birisi, küçücük bir kadının bir yüz ifadesi yüzünden adama tokat attı. Çok güçsüz bir adammış.