



Çıldırırdım... ona oturmasını ve benim de onun saçını aynı şekilde keseceğimi söylerdim.
Parasını verirmiydin? 😁😁
Vermezdim sanırım...
Teşekkürler :)
Adama bak sıcan kuyrugu gibi olmuş ahahaha
Neden yaptın abi der üzülürüm emekçiye şiddet uygulamıyorum
Hayvan gibi şiiy yapıyosun ya
Cevap
8Cevap
Kafayı yerim ya ay ortaokulda bir an kestim hevesle, adam eğri kesti senelerce eğrilikle yaşadım 😂 çok ağlamıştım o gün
Zaten hiçbir zaman istediğim gibi kestirmedim ama adam kendini kötü hissetmesin diye evet olmuş diyorum biz böyle insanlarız
Ortalığı ayağa kaldırırım, şikayet ederim. Saçlarım çok önemli. :)
Zaten o berber koltuğuna oturupta saçımı istediğim gibi kestirebildiğim bir gün olmadı.
Kuaföre parasını vermemekle kalmam ben senden böyle bir saçlı istedim abi diye lafa girip kavgayı başlatırım
Sacin devami bende yine uzar canim sıkılir ama dert etmem
Direk kavga ederim 😚😚
Gel canım bende sana aynısını yapıcam 😈
Kadınlar yıkar o kuaförü. :)))
Bende alırdım makası girerdim saçinaa görürdü
Ücretini vermem.😄
Ayy görsel iğrenc gercekten 😀😀
Başka kuaföre gider düzeltirim
Tras makinasini agzina sokar yediririm ona..
Kavga ederim
#saskınhacı
Böyle olsa bıçklarım
Enseni kesemez.
Sinirlenirdim
Ağlarım
Paralardım
Kuaförü öldürürüm ya
Bu ne ya
Kan çıkar orda :D
Öldürürümm 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar