Çirkin ve tipsiz olmama rağmen kimseyi beğenmiyorum neden bunu bende merak ediyorum!
Not; ismi anna nyström beyler kolay gelsin.
#bunasııladam
Not; ismi anna nyström beyler kolay gelsin.

#bunasııladam

Çok negatif bir bakış açısı. Herkesin aşağı yukarı kendince bir güzelliği yakışıklılığı var özellikle kendiyle ilgilenebiliyorsa ortaya çıkan. Ne sen tipsizsin ne o kızlar çirkin.
Herkesin bir de kendi kişisel yöneldiği belirli tipler var özellikle hoşuna giden, ama bu bir başkasını çirkin kılmıyor.
Cünkü egon yakısıklı 😂😂
Ne diycem buna simdi😂
Hakliain deryacim😀
😏😊
böyle modellere bakmaktan bunasıladam bunları bulamayacağını, bulsan bile sadece görsele bakmadığından anlaşacağınbiri çıkmasının ne kadar zor olduğunu aklın gerçekten idrak ettiğinde ya da kabullendiğinde diyeyim daha doğru olur, söz konusu durum kaybolur sanıyorum
Biri gidiyor biri geliyor ne diye beyeneg #reis
Doğru
Cevap
9Cevap
@okyanus_d a katılıyorum ayni şeyi yaxacaktim.
O değilde erkeklere niye yardım ve yataklık yapıyorsun sen burda 😀
Devlete para lazim su faturalarına yuklensinler asfgb
@okyanus_d cik olmaz 😀
bence sen kendini beğenmediğin için karşındaki de seni beğenmeyecek diyo korkuyorsun ve karşındakini de beğenmemeyi tercih ediyorsun
Olabilir
Bu kız hiç güzel değil mesela bana Gore. Dünyada bir bu kalsa hiç evlenmem. Ayrıca oyle tayt giyen kızlarlada evlenmem. Pislik kiz
Yaş ilerledikçe insanlar seçici olmaya başlıyor, bundan kaynaklı olabilir.
Guven meseleside var la
İnsanligi guvene bagladin ya helal olsun😀
Cok. sey var amaa guven sanki sade kalfi😀
Dogru öyleyiz amma banena 😀
Oturdu buraya bu yorum😀
Aynen 😊
İşte rabbim yürü kulum diyince çirkin depar atarmış not kendimden biliyorum sjsjsn 😂😂😂
Çok fazla gözün yüksekte kadınlarla ilgili.
Kendine fazla güveniyorsun
Egom boyumdan uuzun dmei
Evet.
Zaten o yuzden beg3nmiyorsun. Sen zaten cirkinsin. İnsan kendinde olmayani ararmis
Hahha😊
Temsilim... Bende Adriana Lima ve Scarlett Johansson gibi isimleri beğenmiyorum. Gerçi havam kime sanki beğensem onlarda beni bekliyorlardı...
Tipsizlerinde kriteri olmalı😀 seviyorum sizi çirkin erkekler 1-0 öndesiniz
Multu olmadim ama olan cikar😀
Kadinin sadece poposu guzel bende ayniyim 😂
Tas gibi adfg
Brnce meteor
😀😀
Belkı karektere bakıyor olabılırsın ondan
Karakterle isim yok😀
Guven olabilir acikcasi
Zorluk kismi lni hep diyorlar zaten 😊 hemen pes etme
Olabilir 😂
Gorduugn kisi benim iste 😀
Eyv seninki hani😀
Bence o sen degilsin😀
Google amca oyle diyor 😉😀
www.google.com.tr/search
Yapinca yaz😊
Erkek misjn la😀
Ciddiyim ben ama 😀
Lan ne alaka😀 su fotoyu sor erkek mi kiz mi diye gorurusun cevaplari.
Baska varsa onu koy boyle erkek gibi oturmussun pesin satan esnaf oturusu resmen
😀😀
Reis kendine güvensene :)) Onlar seni begensin 😀
Begeniyorlsr sikinti yok😀ben begenmiyom
Kardaş bunda got var ama bacak biraz bozuk dana bacağı gibi
Olsun her turlu giderr
Teşbihte hata olmaz
Kötüde gönül çok olurmuş...
Ablanın poposu güzel
Seninde beynin
Darisi sana ins hem bendeki hemde fotodakinin
Sne yanlis anladin bence 😊 mesaj olayinda en buyuk sikinti bu duygu yok karsidaki yanlis anlayabiliyor
bence güvenmiyorsunn
Evet var o ihtimal
Başar olmak zor iş tabi sende haklısın 😂
😀aynen
Allah çirkin şansı versin herkese 😂
Amin sanda diyecemde gzuelsin😂
Haha 😂😂 yanmışım ben zaten 😃
Allah kurtarsin senide 😀
Amiiinn 😅
Ahmet Haşim gibisin yani
Yok ilyas salman gibiyim daha cok
Kaliten bu işte o yüzden kalitelisin
kolay gelsin dfhjkhyg
Ses etme ass
o toto o bacaga kucuk 😂😂
Fena ama demi😊
ehh iyi gibi ama iste toto daha buyuk olsaydo daha iyi olurdu 😂 bacak kasini fazla yapms
Bence ideal tam kivaminda 😀
Yüksek egoo
Bilemedim şimdi
"Not" 😂😂😂
Takilma reis nota
Bye
At olmak lazim :D
İlginç
Ne var ki bunda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar