Kız arkadaşım zor zamanlardan geçiyor yaptığım doğru mu?

Kız arkadasim zor zamandan geçiyor yakınını yeni kaybetti (buyukkannesi) bende haliyle üstüne daha çok düştüm bassagligi diledikten sonra genelde musait olunca o arardi pskolojik olarak kötü olduğu için konusmalarimiz azaldı geçen gün duygularını anlatmasını istedim tekrardan çok üstüne düştüm sanırım sende zorlama gibi bir laf etti bende bir gün aramayı düşünmüyorum dogru mu yapiyorum?
Kız arkadaşım zor zamanlardan geçiyor yaptığım doğru mu?
Cevapla