Dün gece bekaretimi kaybettim ne hissettiğimi anlayamıyorum?

4 senedir inişli çıkışlı varla yok arası bir ilişkim oldu. beni sevdiğini biliyordum ama bu yetmiyordu benden kaçıyordu, başkalarıyla takılmak, yatmak ona hoş geldiği için sanırım. sevişiyorduk ama hiç kendimi sıkmıyordum çünkü asla yapmayacagını biliyordum. ama bu sefer nasıl oldu bilmiyorum ben değiştim hatalarımı biliyorum artık böyle olmayacaklara kandım ve birlikte olduk. olurken defalarca sordu istiyor musun diye. o an o kadar cok istedim ki benim olmasını, onun olabilmeyi. sonra pişman oldum ama ortada kalmış gibi hissettim. Gece boyunca benimle konusup ilgilendi, kendimi bu sorumluluga hazır hissetmesem bunu ssana yapar mıydım bu yükün altına girer miydim dedi ve 4 sene boyunca istesem yapabileceğim çok zaman oldu o zamanlarda yapp senden kaçardım değil mi dedi. sizce bu işin sonunda evlenir miyiz? evlenmesem bile evlenemesek (ki bu hayatımda istediğim yegane sey, birlikte olmasak da bunu istiyordum) de en azından böylesine sevdiğim biriyle birlikte olduğum için pişman olmalı mıyım yoksa olmamalı mıyım? çünkü pişman değilim ama giderse kendimi berbat hissedecekmişim gibi geliyor.
Dün gece bekaretimi kaybettim ne hissettiğimi anlayamıyorum?
Cevapla