Sevgilimle uzun zamandır öpüşemiyoruz, sizce yeterince istemiyormu?

sevgilimle uzun zamandır öpüşemiyoruz. ev ortamında takılamıyoruz, takılabilecegimiz bir ev yok. dışarda buluşuyoruz. cafelerde falan. ama onun dışında gidebilecegimiz baş başa kalabilecegimiz bir yer yok. nerdeyse 2 ay olucak öpüşmeyeli. sizce yeterince istemiyor mu? istese ne olursa olsun bir yolunu bulur muydu? ya da siz nerde görüşüyorsunuz sevgilinizle?
Sevgilimle uzun zamandır öpüşemiyoruz, sizce yeterince istemiyormu?
Cevapla