Sevgilimle 6 ay sonra öpüştük ben öpüşmeye falan düşkün değilim ama?

sevgilimle farklı şehirlerdeyiz 6 ay sonra öpüştük yanağımdan öptü beni çok sevdiğini çok güzel olduğumu söyledi bana aşık olduğunu söyledi omzunda yatarken daha sonra beni dudağımdan öpüceğini anlayınca kafamı kaçırdım 3 4 kez ama sonunda onu istemediğimi sanmasın diye öpmesine izin verdim ama ben karşılık vermedim içime heycan dolup dolup taşıyordu acaba bana aşık olarakmı öptü yani öptü bi kere sonra tekrar sonra yine öptü çok sevdiğimden yapıyorum bana kızma dedi benim böyle şeylerden utandığımı bilir ama ileriye gidecek biri değil seven herkes öpüşür bence ama bana şunu dedi sen çok safsın bunu sürekli kendimi çektiğim utandığım içinmi dedi neden öyle dedi?
Sevgilimle 6 ay sonra öpüştük ben öpüşmeye falan düşkün değilim ama?
Cevapla