AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Yoo yanlışlarını düzeltmek güzel bir şey bence ama bazen kırıcı olabiliyor
Bence ola bilir. Bu sayede bilgilero unutmaz. Dilini daha iyi benimseriz. :)
Aşkm s. s tamam yhaa tarzı şeyse şımarıklık ve mide bulandırıcı geliyor bana
Ben de çok takarım ya malesef. Türkçeci değilim ama işte herkez yalnış gbi şeyler bana fena batıyor.
Bu ayrılma sebebi değildir. Bu sayede ygs de daha fazla net çıkarabilirsin 😉😂
Özellikle ben bunu çok yapardım ama ilişkimde herhangi bir sorun yaratmazdı.
Ne alaka ya.. Doğru düzgün yaz da uyarılma o zaman. Bir insan bu sebepten sevgilisinden ayrılır mı ben uyarılsam bile güler geçerim sonra doğrusunu yazarım yani
Ayrılma sebebi olmamalı.
Şahsen ben dilimizi doğru kullanma taraftarıyım ve yazım yanlışları yapıldığı zaman rahatsız oluyorum. Şaka yollu bir şekilde doğrusunu söylerim.
Elimden geldiğince düzgün yazmaya çalışıyorum böyle düzelten biri olsa hayatıma katkısı olur
Rahatsız olduğumu belirtirim, fazla fazla düzeltmem.
anladıktan sonra pek fazla takıntılı davranmaya gerek yok sevse bile bıkar
çok saçma ama karşımdakinin kısaltma kullanmasını sevmem uyarırım ama ayrılmam
bu konunun ayrılık sebebi olacağını hiç sanmıyorum. ancak bahanesi olabilir o da çok mantıksız olur.
Sürekli tamam tarzi konuşma yapısındaysa bence ciddi bir ayrılık sebebi :)
Bu konuda biraz titizim. Nasıl yazılması gerekiyor ise öyle yazılmalı.
Bazıları hazmedemiyorlar yanlışlarının düzeltilmesini
Sık yaparsa düzeltirim o da düzeltsin çünkü dikkatliyim 😂
O ne saçma sebep. Gerçi bundan daha sacmasini duydum ben😂😂
kısaltmaları sevmiyorum fazla, eğer öyle yazarsa düzeltirim ama ayrılık sebebi mi bilemem,
Düzeltmeye ihtiyaç duyulmayacak şekilde yazılsın o zaman. Fazla yazım hatası yapılınca çok itici geliyor.
ben bırakırım. çünkü orada o sırada bir duygu aktarımı var. resmi makale yazmıyorsun alt tarafı sevgiliye mesaj atıyorsun ne denildiği anlaşıldığı takdirde buna takıp sürekli düzelten insanda ruhsal bozukluk ararım.
ne alaka insanlar ayrılmak için bahane arıyor olabilir yani yapan çok
AYrılık sebebı olmasada baya can sıkarım en gıcık oldugum sey cunku bir akıllı bu tarz ınsanlar mı ağızlarına çorba goturemezler milletn yanlışını düzeltip aklı sıra akıl verırler
Kizlar kisaltmayi soguk yapma olarak algilayabiliyor ya da onemsenmeme ayrilik sebebi olabiliyor
Ufak tefek şeylerden ayrılık olucaksa o iş zaten olmaz
Ayrılık değil de soğukluk girer ya araya, o ne öyle çocuğumuyum, bilmiyor muyum sanki ben doğrusunu
Ayrilik sebebi olamaz tabi ki ama aşırı özensizlik sıkabilir
Evet haklisin
Yok canım o yüzden degil 1 dk geç yazması ayrılık sebebi😒
Diyosun?
@arsizzim diyorum 😒
Neden peki bende gerçi hızlı cevap yazma taraftariyimda
@arsizzim şaka yapıyorum böyle ufak seylere takılırsak ömür geçmez🙊
Aynen ama kızların boyle ufak şeyleri hoş oluyor bilmiyorum bana güzel geliyor :)
@arsizzim tabiki 1 saat sonra cevap verirse gördüğu halde yazmazsa cok güzel bir tartışma yaşanır ama anlayısli olmak lazım yinede
Valla eğer asiksam ben karşımda ki kıza beni öldürse bisey demem herseyine razi gelirim
@arsizzim Insallah oda hakedecek biri olur :)
İnsallahta bakalım niyetim ciddi ama daha eli yüzü düzgün birini bulamadım... arıyorum :)
@arsizzim bulursun bulursun memlektte kız bitmedi ya😀
Hic sormaya bir bulamadım ya.. evlilik için herşey hazır bir bulamadım prensesimi :)
@arsizzim hayırlısı olsun
Ne için hayırlı olsun :)
@arsizzim Ciddi iliski icin :)
Keşke bulsam hayalimdeki kızı.. direk evlenicem valla :)
@arsizzim Arayan bulurmuş😀
Nerde acaba her yere baktim bulamadım :)
@arsizzim burda olmadığı kesin😂
Burdada olabilir niye olmasın anlaştıktan sonra
@arsizzim öyleyse aramaya devam :)
Keşke bir anda çıksa karşıma ama nerdee
@arsizzim Bence çok konuştuk soru sahibini rahatsız ettik🤐
Aynen haklisin.. ozelden konuşalım mi musaitsen?
@arsizzim mmm hayır.
Neden :(
Ohaa bu yuzden ayrilinir mi yaa ne manyak insanlar var arkadas😒😒
Anlıyorum anlıyorsun değil mi? Peki nedir bu düzeltme çabası.
Herkez yazan bir kızla olmaz zaten ne düzeltmesi 😁
Hayır ya belki tartışma sebebi olurda ayrılmaya karar gitmez bence
Devamlı olunca sinirimi bozar biliyor klavyeden olduğunu yani
Ayrılık sebebi değil ama düzeltsin bir zahmet, rahatsız edici
Alakasi yok onun icinde seni birakmak varsa bana gulum demedin der yine birakir ici fesattir onun ceviz kabugunu doldurmicak bahaneler uertir durduk yere
Ayrılık sebebi değildir ama abartırsa rahatsız edici olur
Çiftler edebiyat/Türkçe öğretmenleriyse bu tür hareketler sakıncalı olabilir!
Rahatsizliklar soylenmeli ve bunlar ayrilik sebebi olmamali.
Rahatsız edici bir durum ve ayrılmak için bir bahane olur. Sebep değil.
Bence bu konu yüzünden kimse ayrılmaz çnkü çok saçma
Photoshop bilen biri varmıdır? Yardımcı olabilecek?
Bu yüzden ayrilsa insanlar ortalikta dogru dürüst cift kalmaz:)
Bence seni deli skms. Kim bundan sebep ayrilir ya 😂
Dikkat edilmesi gereken bir konu ama ayrılık sebebi olmamalı.
çok mu düşündün soruyu
Hayır kendimden yola çıkarak aklıma geldi
Soğuyorum yanlış yazanlardan
Bence değildir o kadar basit olmamalı
Ben düzeltirim ya. 😬
Mesajlaşmazlar olur biter
Ayrılmam ama sinir olurum.
Bu kadar kolay olmamalı bitirmek
Saçmalik. Insanlarin başka işi mi yok?
-de- yi ayrı yazsın mümkünse. O ne öyle 😳
Sevmem düzeltmemde ayrılırım
Tabiki şekerim ne o öyle
Sürekli yazım yanlışı yapanları itici buluyorum
Bunlar da ayrılmaya yer arıyorlar resmen !
Hayır öyle saçmalık mı olur
Duzeltsin kendi yorulur.
Böyle bir sebep olmamalı.