Çiftlerin mesajlaşırken birbirlerinin yazım yanlışlarını düzeltmesi ayrılık sebebi midir?

İlişkilerde yapılan telefon mesajlaşmalarında genelde çiftlerden biri mutlaka yazım yanlışı ya da kelime kısaltması yapıyor ve bu kimi zaman problem olabiliyor, düzeltme ihtiyacı hissediliyor. Mesela;
Herkez, yanlız, yalnış, tamam, merhaba , selam, nbr, inş veya -de,-da eklerinin yazımı gibi..
Sizce bu ayrılık sebebi midir? Çok fazla düzeltme yapılınca karşı taraf rahatsız hissedip bıkabilir mi?
Çiftlerin mesajlaşırken birbirlerinin yazım yanlışlarını düzeltmesi ayrılık sebebi midir??
Güncellemeler
+1 yıl
Tamam, merhaba ve selam kelimelerinin de kısaltılmış hâllerini yazdım ama KizlarSoruyor otomatik olarak düzeltmiş ona takılmayın lütfen otomatik olarak düzeltildiğini tahmin etmek zor olmamalı ve soruma saçma diyen kişilik yediğin engelle bir ömür mutlu yaşa çünkü saçma olduğu için çok süper soru ve artık vitrinde...
Çiftlerin mesajlaşırken birbirlerinin yazım yanlışlarını düzeltmesi ayrılık sebebi midir?
Cevapla