Beraber olsa da olmasa da bir insanın her yolunun ona vardığı hayatının aşkı tek bir kişidir. O değilse hayatımda ciddi bir beraberliğim olmaz. Onunlaysam eğer başka kim yazarsa yazsın fark etmez. Sadece eğer değer verdiğim biriyse hayırdır naber falan haberleşebilirim.
Dürüstlükten bu kadar övgüyle bahsedip bütün sosyal ağlarda ve gerçek yaşamda gösteriş yapan ama iş biraz ciddileşince yalan timsali olan insanoğlu... Evet, ben de seninle tanıştığıma memnun oldum.
Yalan doğruyu kovalayabilir ama asla yakalayamaz ;)
mesaj atmış olabilir bunda kötü bir durum söz konusu değil. anlatmasını saygı çerçevesinde dinlerim. zaten eski olduğu için bir şey hissetmemde mümkün değildir. sevgilimin olduğunu söyler konuşmayı bitiririm. ama rahatsız edici tavırları olursa sevgilime söylerim. haberi olsun diye.
İnsanın başına böyle şeler gelebiliyor Eski yaşanmışlıkların hatrına bu tür msjlar ve dahi aramalar ve nedense bunlar uygunsuz zamanlarda olabiliyor Fakat birisiyle birlikteysem eskiler benim için sadece bir anıdır Hiçbir şekilde onu ciddiye alma karşımdaki insana bu saygısızlığı yapmam
Hala bir şeyler hissedyrsam saklarm caktirmam yani. Ama bir his kalmadıysa sevgilimi kıskandırmak ve sinir etmek için caktrmadn görmesini sağlarım 😎😂 Benm eski sevgilim yok ama olsn. Olsa böyle yapardm 😂😂
Dönmezsin tamam Ama Hayatın da birisi varken eskide olsa bir başkasına karşı his barındırmak, bu da bir anlam da aldatmak olmaz mı Yanlış anlamanı istemem niyetim seni yargılamak değil 😎
Sevgili değil de tanışma evresi diyelim mesaj gelmişti ben cantamdan telefonu cikarmak istemedim illa bak kimmiş dedi baktım sustum tabi kimden geldiğini anladı deliye döndü az daha telefon elden gidiyordu..
evet öyle olmuş olabilir ama yine de anlayışlı olabilir... belki sen o sırada onun bu davranışı yüzünden ürkebilirdin çekinebilirdin... geleceğinizi düşünen biri daha ilk zamanlarda bu şekilde davranamaz cekinirdi seni kırmaya...
eski sevgilimin, sevgilimleyken mesaj atması kendi numarasından imkansız. ha ola ki başka numaradan attı :) sevgilime durumu anlatır güzel fotolarımızdan birini yollarım :)
Eski sevgilimin üzerine yeni bir sevgili yapabildiysem eskisine karşı hislerim tamamen bitmiştir. Zorda, darda olduğuna dair bir mesaj atmadıkça cevap vermem mesajına. *Gecen bol olsun.*
Böyle bir fangalaklık yapmaz diye düşünüyorum. Ama diyelim yaptı sevgilime eski sevgilim mesaj attığını söylerim ve hatta okuturum. Sonra onun yanında numarasını engeller mesajı da silerim.
Mesajin icerigine bagli. Mesela normal bir şekilde nasil oldugumu filan sorarsa mesafeli olmak sartiyla cevap veririm. Eger tekrardan birlikte olmak icin atiyorsa erkek arkadasim oldugunu soyleyerek kibarca reddederim.
atabilir eski sevgililerimle hala dost-arkadaş olarak görüştüğümüz için sorun teşkil etmeyecektir hatta sevgilime de gösteririm cinsel ya da aşk ilişkileri gibi konularda yazmayacaklardır
Numarası kayıtlı olmadığından vereceğim "kimsiniz?" cevabı muhtemeldir. Ancak kim olduğunu bildikten sonra cevap vermem. Hatta engellerim. Huzurumu mu kaçırcan köpek.
Bende eski erkek arkadasimin sevgi sevgilisiyle arkadas olmasini kabullrnmis biriyim. Cunki ona guveniyordum. Yani guvendikden sonra. karsinfaki kotu biri degilse sorun yoktur
Güven ayrı bir konu elbette olcak ama karşıdakini tanımıyorsun Ateş ve su aynı ortamda olmaz ya biri diğerini söndürür ya da diğeri ötekini buharlaştırır
Geri dönüp mesaj atman onu ciddiye aldığını gösterir ki Bu durumda ne söylediğinin pek bir önemi kalmaz Ya hiç atma Ya da birlikte olduğun adama saygı göster 😉
haklısın sen şans vermeyi düşünmeyebilirsin ama karşı taraf bunu o şekilde yrumlamaz helalleşerek ayrılsanda bu böyle öteki türlüsünde de sadece şekli deişik olur hem bu sadece onun için değil senin içinde geçerli insanın hükmedemediği tek şey duygulardır
En İyi Cevaplar