Onun' la birlik te içinizde ki aşk duygusu da kör oldu mu?


İnsanlar bir kazanç değil ki kaybettiğime üzüleyim.
Sadece birisi beni çok severken ben haber vermeden hayatından çıktım. Vicdan azabı duyuyorum arada o kadar
Hayır cok mutluyum cunkummm kayip yok vazgecmek var hayatta bence ☺
Senin adına sevindim😉
Onu hiç kazanamadım ki kaybedeyim oysaki gelse bana asla kaybetmem onu
😒Üzüldüm
Hayatımda herkes kendi yerini kendi belirledi. Pişmanlığım yok.
Cevap
34Cevap
Ben pişman olmam pişman olurlar ama kaybettikleri ben olduğum için.
pisman olacak bisi yapmadim ben son ana kadar caba gosterdim gitme dedim o gittiyse bu benim degil onun pismanligi olucak
Evet var, üniversiteye başladığım ilk yıl hazırlıkta iken, bir seminerde tanıstığım kişi, benimle ne kadar görüşmeye çalıssa da o kadar reddettim, şimdi pişmanım o nu kaybettim.
Asla pişman olacağım bisi yapmam ya da ayrilmam ama pisman olmayı bile göze aldıysam ve acı çekmeyi buda mükemmel bir duygu ben çok sabr ettim şimdi pişman olmakla uğraşamam
Yok hayır. Kayıpları belirleyen tarafsam pişman olmam.
Şu tel tokalar var ya onlardan bin tane de olsa gene kayboluyor kızzz
Pişmanlık değilde verilmiş onca söz varken ayrılıklar olmamalı.
Evet var. Ama mecburiyetten kaybettim.
#KeyifliPaylasimlar
Var olmaz mı.. Keşke söylenenler söylenmemiş, yapılan haksızlıklar yapılmamış olsaydı
Bir kişi var 2 yıl oldu hala aradayım, üzülmüyorum artık alıştım sanırım.
Neye göre kime göre insan pişman olmamalı ders almalı.
Biz kimseyi kaybetmedik, herkes bizi kaybetti, e biraz ayıp etti.
Vazgeçtim bu yüzden pişman olacağım bişey yok insanlari kaybetmem ki onlar kendileri giderler
gençliğimi kaybettim elimde bir gençliğim vardı o da gidiyo
Eski eşim 24saatimi aldı unutmam için. Normal biri ikindi ile yatsı arası sayılır.
Nasıl yani?
Evet. Nerden anladın. Senin tarsn da hska ksnıyirmu?
Evet onunla birlikteyken icimdeki ask duygusu kör olmustu ama pisman degilim asla, cok mutluyum..
Hayır kimseyi kaybetmedim ben değerli biri olsa ölüm dışında kaybetmem zaten
Yok ama beni kaybettigine pisman olan var mı bilmiyorum
Olmazmi cook pisman oldum hemde kaybettigim icin onu 😔
Ben kaybetmedim o kaybetti. Ama nedensizce yinede pişmanım.
Yok da... Hayırdır biri kör etmiş gibi seni
yok sanırım şanslı bir insanım :D
Hayır, yok ne güzel. :D
Gozumu kalbimi kor etti otesi var mı
Bir kişi var aslindada neyse
Kaybettiğim biri yok.
Olmadı her giden veya terk ettiğim bunu istedi...
Pişman Olduğum Biri Yok
ne mutlu ki bana, hiç yok..
Mükemmel
Evet bin kere pişmanım ve onu çok özlüyorum
hayır olmaza aslaaaaaaaaaa
Hayır, olmadı
Sol yanında yaran var mı diyorsun evet var
Kaybetmeye aliskinim. Pek etki yapmiyor. Artik
Evet
Giden gitmiş tir pişmanlık aptalların işidir
hayır yok
Var-dı.
Artık yok..
Evet :-(
Yok şekerim
Evet var.
Var 😔
Onu hiç kazanamadım
😞😞Üzüldüm
Ben üzülmedim
Iyi ne güzel
Bencede
anlamadım
Çok pardon mesaj yanlış gelmiş sayfa karışınca
gördüm evet
Kusura bakma ya🙈
önemli değil
Hayır, yok.
Hayır.
hayır
Hayır yok hamdolsun
Senin varmı?😊
Yok!
Neden gizlisin?
Böyle esrarengiz güzel oluyor 😊
Karşıma çıkmaya cesaret mi edemedin yoksa?
Evet çokmu belli oldu 😏
Gizli den çıksan?
Niye
Böyle iyi
Cesur ol bakalım.. Açık profil haline bakayım
Çok çirkinim korkarsın uykun kaçmasın 😋
Sen bir çık uykum kacarsa buna ben karar veririm
😊 boşver kıyamam sana
Ben, korktuğunu düşünüyorum, ne dersin?
Sanırım bende
Biraz korkuyorum
Peki korkma birşey demeyeceğim. Hadi bekliyorum
Böyle kalsın 😊
Hadi ama.
Ben bile kendine gıcık oldum sen iyi sabredin ödün😊😈
Tamm hadi kimsin bakacağım
Senin eski sevgilin olabilirim 🤥
✋Orda dur bakalım... Haddini bil konuşurken
Halsizlik yok bence olamaz mı
Gizliden çıkıyor musun? Bekliyorm hemen!
Hadsizliğim için kusura bakma düşünemedim dahafazla hadsizlik yapmayın sana iyi geceler
Korkak...
Korkak değil hadsiz
Hadi ama bekliyorum kimsin?
Kıvanç Tatlıtuğ mesela
Hiç sevmemm
Murat boz da olabilirm
Gizli den çıjahilir ya da kim olduğunu söyleyebilirsin.
İyigeceler sana işin gücün yok mu senin yat sende uyu
Sanane!
Yazma daha
Kızdırdım sanırım özür dilerim 🙁
Hayır yok
ilk aşkım
Benimde öyleydi 8 sene ama hata yaptım ama affetmedi ve hala bekliyorum 4 ay dir ayriyz 2 aydan beri konuşmuyorz ve bekliyorum
@incibas001 ben 3 yıldır bekliyorum hayatıma kim girmek istese ona ihanet ediyormuşum gibi geldiği için yapamıyorum biliyorum yanlış ama insan yapıyor
Gerçekten bende başka biriyle olamam o benim çocukluk dan bu yana aşkıyla büyüdüğüm insan ama hatam çok ve af diledim çok pişmanım ama inşallah beni unutmaz ve sevgisi vardır çünkü en son istemiyorm diyerek mesaj attı ve ne zaman atsam engelliyor ama hala umudum var ondan vazgecmicem biraz 1 ay mesaj atmicam ama sonra yine Aticam. ama vazgecmicem
Ama seninki çok olmuş
Hayır
Hayır yok
Evet
Yok..
Yoktur
Hayır yok
yook
Yokk
Yok iyiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar