Çirkinim Asosyalim sevgilim yok. Nasıl yasayayim ki?

Her gün evdeyim. Hic arkadaşım yok çağıran yok.
Sevgili desen hiç olmadi olmaz da bu gidişle zaten. Beni kim ne yapsın.

bir çıkış yoku arıyorum.. Yardımcı olur musunuz?
Çirkinim Asosyalim sevgilim yok. Nasıl yasayayim ki?
Cevapla