Borçlardan dolayı ilgilenemedim kendisiyle şu an ailesinin yanında giderken ben gönderdim ailesini görsün diye bayramda artık bitti diyor sesini dahi duymak istemiyorum diyor
Cevabın nedir?
Cevapla
ben sevglmden ayrılmak istiyorum yanına gidince butun ruh halim degişiyo. abicik ayrılmanız gerekiyosa tabi ki ayrılcaksınız. ama benim ilişkim yuzyuze gelmeden bticek turden degil. sizde evlisiniz telefonla bitirmeyin yuzyuze gelip herşeyi konuşun bence.
29 Yorumla
Soran+1 yılYok bitti diyor artık sesini duymak istemiyorum diyor aşkım bitanem dememişim msjlaşmamışım diye ben hastaydım beni bırakıp gitti o gece ağrılarımdan sabaha kadar uyumamıştım borcumuz var çalışırmısın dedim beni ilgilendirmez dedi zorlamadım isimden olacam dedim napim evde aç aç otururuz dedi çocuğum olmadı sende sorun var demedim allahtan dedim ailem 20 bin tedaviye harcadı ne yaptılar ki dedi kendi mirasını ailesine verdi benim mirasımın peşinde koşmamı istedi annem aradı kızım kocan burda bu halde neden bırakıp gitin dedi anneme bağırmış ağlatmış geçen seni annemle babamı evden kovdu itin popona soktm çıkardm dedi daha hangisini sayayım :(
- +1 yıl
abi valla ne diyim. insan bazı şeleri unutamaz. saygınızı gerçekten kaybettiyseniz ki senin anlatttıgına göre yenge saygıyı bir tarafa bırakmış. taraf tutmak istemiyorum onun açısından dinlemek gerek. ama çok daralmışsınız zaten bence bir sure sakinleşmek için bekleyin. aklına kötu bişi sokmakta isttemem ama yanında yok diye net bir tavrla vaz geçmesi biraz duşundurucu. ne tur bir durumdasın bilemem borç harç. ama eger çok aşık degilsen onu kafana çok dert etme kendi durumlarını duzeltmek için çabala. bir de onu duşunup yıpratma kendini. yuva bu daglabilir evet. imkansız degil. hayatın sonu gibi bakma belli o kaçak şu an borçlardan kaçıyo. nasıl gelir bilmiyorum. kendisinin demesi lazım biz herşeyin altına birlkte girdik birlkte çıkıcaz , gerekirse sonra ayrılırım diye.
Soran+1 yılBak kardeşim bu yıl kurban kesemedim nasip olmadı annem koyunun ön kolunu getirdi diye şuna bak arka butu getiremezmiydi dedi bnde dedim canım etleri zaten çok yok niye böyle yapıyorsun
- +1 yıl
abla sıkılmış gibi. çok daralmış gibi. biz insanlar ben dahil nanköruz. kadına gidip bagır çagır demiyorum ama surekli tatlı dil kullandıgında erkekler biz kadınlar zayıf görup soğabiliyoruz. dedgim gibi bagır cagır vur kır demiyorum ama biraz daha ciddi biraz daha sert davranabilirdin bu zamana kadar. gerçi bilememki neler yaşandı. umarım en saglıklı şeklde çözersiniz durumu biz kadınlar bazen zorla karşımıza çıkılmasını hakediyoruz :) ( TABİ ŞİDDET KÜFÜR VE AŞIRILIK OLMADAN )
Soran+1 yılBen hayatım boyunca şiddet uygulamadım küfür etmedim ki zaten
Soran+1 yılHaklısın kardeşim ama benim gerçekleştiremediğim basit hayallerim var :(_
- +1 yıl
hepimizin var abi bunları duşunurek kendini uzme. şimdi zaten o borçlarla hayal kurma zamanı veya acı çekme zamanı degil. sen kendi maddiyatını duzelt huzurunu bir şeklde bulursun. bulunmuyo diyoruz ama bulunuyo zamanla duzeliyo bişiler illa ki. hem yengecik bilemeyiz belki çocuk olmama mevzundan böyle agresif herşey olabilir gitmesine sebep.
Soran+1 yılAllah razı olsun kardeşim senden Rabbim ne muradın varsa versin engin bilgilerinde aydınlatıyorsun beni
En İyi Cevaplar
Hem zengin koca bulurum diye yüzüne söylüyor hem de seni ameliyatlı bırakıp gidiyor. bırak gitsin sert yap eve gelip konuşun Ya da sma sen sert te yapamıyorum diyosun...
213 Yorumla
Soran+1 yılEvet bir kere sert yapmaya çalıştım odaya geçip ağladı bende yanına gittim ağladım oda bu zaafımı biliyor ve hep onu kullandı insan kaynanasına bu evde kalıyorsan kahvaltıyı sen hazırlamak zorundasın diyebilir mi? Sonra arkadaşına gidip kaynanamı itin g*tüne s*ktum çıkardım diyebilir mi?
Soran+1 yılDeğişecem dedi ama çok kısa sürdü 15 gün benim için hayal gibiydi televizyon kendisine ait gece yüksek sesle müzik dinliyor yapma dediğimde 4 saat uyku sana yeter diyor kendisini çok uyardım canım erken yat erken kalk evin bereketi olmaz dedim kendisi saat 4 de 5 uyurdu saat 2 de kalkardı ben hafta sonu hiç bir zaman 9/10 da kahvaltı yapmadım erken kalkssm bile uyandırmadım evde tek başıma oturdum kendisi kalkana kadar babam bizde kalıyordu yeter artık bıktım artık evinize gidin demiş babam şu an kendisiyle konuşmuyor annem benim hstırım için konuşuyordu kadını yakın zamanda azarlamış ağlatmış yeni komşu gelmişti bunlarla tanımadan samimiyetlik kurma dedim sen kimsin ki dedi annem koyunun ön butunu getirip verdi şuna bak arka butu getiremezmiydi dedi ailem 20 bin tedavi parası verdi çocuk için beni ilgilendirmez dedi mecburlar dedi elde avuçta bir şey kalmadı çocuk için paraya ihtiyaç var dedim ki canım borçlarımdan dolayı para biriktiremiyorum istersen sen çalış
Soran+1 yılEn azından tedavi masrafını birliktir dedim ben kocaya çalışmaya gelmedim dedi ben borçlsra mı koşturayım tedaviye mi? bende stresten şeker çıktı dikkat etmezsem kalıcı olacak kaç defa kafama sıkacaktım evde sinir krizi geçirdim elektrik sobasını yanarken elimle tutmuşum farkında bile değilim elim patladı artık bıktkım be ablam her şeyden soğudum aşk sevgi güzel şeyler mutlaka ama geçim derdi sorunlar bunların önüne geçiyor
Soran+1 yılSözlerimin hepsi doğru komşularla tartışma dedim hepsiyle tartıştı benimle şu an konuşmuyorlar akrabalar benimle küs onlarla kavga etti ailem ayrıl git başka bir kız bul daha yaşın genç diyor ben napim bana akıl ver allah aşkına yalvarıyorum sana
Soran+1 yılUnutabilirmiyim peki yani başına gelen varmıdır böyle bir durum
Soran+1 yılHiç unutmam yıllar önce ezanlar şahidim olsun ki, Hayırsız olsa bile istiyorum demiştim bu lafımı hiç unutmam
Soran+1 yılSevgi değil alışkanlık mantığımla hareket etmeliyim doğru söylüyosunuz duygularım bugüne kadar acı verdi hep
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKımse ak kaşık değildir dostum mutlaka bşr halt yemıssındır yoksa durduk yere kımse kımseyı bu sekılde bırakıp gitmez el vıcdan dıyorum
00 Yorumla
+1 yılVay be. Olur kardeş oluuurrrrrr. Dünya hali. Hemen yanına bas git. Borç çok mu
112 Yorumla
Soran+1 yıl30 bin borcum var icra gelecek ama anlayamıyorum ki kafam sakin değil diyorum
- +1 yıl
30 bin lira paramı ya. 3 yilda ödersiniz ikiniz çalışarak.
Soran+1 yılEşim çalışmıyor bir kaç defa söyledim ben koca evine çalışmayamı geldim dedi yoksa iş bulmuştum zaten eşim çalışsa borcum kalmayacaktı hem sağlık masrafları hem geçim derdi bitirdi beni
- +1 yıl
Hocam yanlış anlamada. Karıya söz geçiremessen böyle olur. Sözünü dinlemiosa. İktir et gitsin. Yol ver. Ne demek koca evine çalışmaya mı geldim. Ben olsam snir krizi geçirip bayılırdım o laf karşısında
Soran+1 yılBabamda bu huyuma kızıyor pısırık olma diyor ama kırılmasın istedim
- +1 yıl
Abi yeri geldiğinde sert olursan. Sonuçları karşısında O da mutlu olur. Evde yalnız kaldıkça senle didişmiş demek ki. bir işe gitse böyle olmazdı sinerjisini atardı. Sen al gel onu. bir işe kat. Arada sert yap. Korkma.
Soran+1 yılÇalışmaz kardeşim inat yapmam dediyse bitirmiştir
- +1 yıl
Abi seni dinlemiyorsa git onun sevdiği birine anlat durumu o konuşşun. Mesela onun annesi babası dayısı halası ikna edebilir çalışmak için.
Soran+1 yılYaptım zaten çalışmam diyor umurumda bile değil senin borcun diyor
Soran+1 yılBen para istediğinde eşşek gibi getireceksin diyor
- +1 yıl
Abi hadi ordan et yol ver gitsin öyle bir kariyi. Yuvada. Yıkmak istemiyorum ama.
Soran+1 yılNe bileyim kardeşim çalışsaydı borcum hiç kalmayacaktı ama çalışmadı beni böyle ortada bıraktı
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
8Cevap
+1 yılHazır konusu açılmışken ben de kendi deneyimimi yazayım belki birilerine yardımı dokunur. Daha önceden yaptırdığım çalışmaları da düşünürsek bu konuda söyleyebilecek çok şeyim var :D
Önce mutlaka medyum hocaları iyi araştırın eğer işinin ehli değilse kesinlikle çalışmayın. Çalışacağınız hocanın mutlaka havas ve ledün bilmesi gerekiyor. Bilmiyorsa bu işlemlerden sonuç almak mümkün değil.
Benim bugüne kadar denediğim ve memnun kaldığım tek bir hoca oldu o da medyum ali gürses. Hocanın internet sitesinden (medyumali. com) ulaştım kendisine. İlk olarak ikna çalışması yaptırmam gerekmişti. Bir hafta gibi bir sürede evime kadar gönderdi. O zamanlar çok zor bir yerde yaşıyordum, kargolar bile sıkıntılı geliyordu, medyum ali bey sağolsun çok ilgilendi ve yardım etti.
İkinci yaptırdığım işlem vefkti. Vefk çalışmasında çok hızlı sonuç aldım. Ali hoca öncesinde bana 1- 40 gün arasında tutar demişti ama daha bir hafta olmadan sonuç almayı başardım. Çevremde çok kişiye tavsiye ediyorum kendisini. Dolandırıcılara para kaptırmayın, doğru dürüst bir medyum hoca ile çalışın diye yazıyorum bunları :D :D00 Yorumlabelli ki eşinizi kırmış yıpratmışsınız , xengin koca bulurumlar hikaye gidin gönlünü alın getirin evinize
12 Yorumla
Soran+1 yılBir yere çıkamam ki amaliyat oldum
+1 yılÇivi çiviyi söker bak Ben de yalnızım vede bosandım boşver Ayrıl
222 Yorumla
Soran+1 yılYa ben 8 yılımı verdim başka bir kadını hayatıma sokamam ki bir türlü beni anlamadı bu ay ödemem gereken 1500 lira vardı 700 lirasını kendisine verdim ne bilim
- +1 yıl
Yuva yıkması kolay mesela ona sahip çıkabilmek. Insanları tanımadan bu kadar kolay yargılarda bulunmayın
- +1 yıl
Yahu Zaten benim de 8 yıl sürdü olmayınca olmuyor olunca borcun arasında 700 TL cebine koyup da ben ayrılsam diyorsa Bence sen o kadından ayrıl Koyun can derdinde düşmüş kasap et derdinde düşmüş Yazık ya evlilikler işte karşılıklı hoşgörü olmadığı için bitiyor
- +1 yıl
Ayrıca sana bir şey söyleyeyim mi boşansam daha rahatlıkla verirsin borcunu harcını boşver arkadaşım ya kötü gününde yanında durmuyorsa �yi günümde hiç olmasın Benim de eşimin borcu vardı yanında Durdum Durdum adam durumunun düzeltti altın arabayı çekti beni görmedi gözü canları cehenneme Boş ver valla bekarlık sultanlık
- +1 yıl
@deividdesouzaa Ablacığım kusura bakma da Tecrübe konuşuyor Haydi Hiç evlilik yapmamışsın sorumluluk altına gelmemişsin Sen bir karışma çekil bakayım
- +1 yıl
Mesele benim evlenmem değil. Mesele konunun derinini bilmeden bu kadar kolayca yorum yapabilmek
- +1 yıl
Şöyle bir okudum yuva yıkmak son çare olmalı yuvana sahip çıkmalısın ancak 700 tl içinde yuva yıkılmaz ki sorun borç değil gibi gözüküyor kardeş çek otur karşına konuş ama suda hayatin bir gercegi evlenmek gibi boşanmakta var her iki tarafında yipranmamasi için bence sorun başka bence etraflica konusun
- +1 yıl
@deividdesouzaa Baba sana bir şey söyleyeyim mi Eğer ki bir iş kötü anında empati kurup da karşısındaki insanı anlamıyorsa bencil şey davranıyorsa ve şu an Eşinin yanında olmaksızın ailesini tercih ediyorsa Şu sıkıntılı kısa dönemde için üzerine Kılavuz çıkmaza sürüklüyor sa o evlilik zaten başta bitti adam bayramdan beri Yalnız benim eşim ne içer ne yer hiç düşünen yok bu adam bu borcun arasında beynınei sıkıp ölmüş olsa anası ağlar karısı danası değil Benim eşim de iyi günde iyiydi kötülüğüne gelince hiç oralı değildi Bir insan eğer boşanma aşamasına kadar getiriyorsa yedi sekiz yıl boyunca elinden geleni yapıyordu bakadur gibi bu insanlar bir cacık olmaz kadar çekmeye de gerek yok Bir insanın hayatında birleştiriyoruz son hastalık zaman da kötü zamanını düşünerek birleştirecek sin Ben Allah'tan mutlu dönüş yaptın Yav ne ana kalacak Ne Bana Kalacak ne kardeş kalacak eş ve Seçtiğiniz insanın elinde kalacaksın o kadar merhametli bir insan olması düşünceli bir insan olması lazım
- +1 yıl
Helal be
Soran+1 yılşu an hislerime tercüman oldunuz hanım efendi
- +1 yıl
Son olarak yuvayı dişi kuş yapar erkek yapmaz erkek sapıtır kadın kaldırır erkek Karı kıza gider kadın çeker erkek evine bakmaz kadın Çalı çırpı Topal yine o eve bakar adam dağıtır kadın toplar ama bir kadın dağıtırsa adam bir daha toparlayamaz yuvayı dişi kuş yapar o dişi kuş bozuk gidiyorsa adam ne yaparsa yapsınlar film
- +1 yıl
Soran sen Allahdan hayırlısını dile bak o borç da biter Kaçta biter sıkıntılardan da kurtulursun ama hiç Canını sıkma hiç kendini bunaltma aklına da farklı farklı şeyler geçmesin boşanma aşamasında ben de geçirdim dünyada boşanan da evliliği kötü gidenler de sadece Bizler değiliz belki barışırsınız Belki iyi olur belki kötü olur Belki ayrılırsın ne olursa olsun borcunu kafayı takma 3 bin lira 5 bin lira 30 bin lira 100 bin lira Bunlar para hikaye sen canına zarar getirme babayiğit gibi üzerinden çıkarsın Aklın varsa git karakola şikayet et karım evden gitti de eve dön ihtarı ihbar ve ihlali ver yarın öbür gün mahkemede senetazminat almasın sen şimdiden bunları düşün
Soran+1 yılSiz eşinizin arkasında durmuşsunuz o benim için bir şeyler yapsaydı keşke 50 liralık ayakkabı giydim kendisine 400 liralık aldım 1 yılda bir thşrt almadım kendisine her ay aldım maaş kartını verdim içindeki parayı bitirdi yanı bilmiyorum ksfayı yemek üzereyim
- +1 yıl
Senin eşin senin paran için evlenmiş Sen onun gözünü duyuramazsın Vallahi öder ne bilirsin başına da kalkmaya başla sen bence Yol yakınken salepin gitsin Gitsin kendini zengin koca bulsun boş ver bunu sana da kurban olsun sana çok başım başına vurur
- +1 yıl
parası bitince gelir merak etme dönerde Ama bu şekilde de evlilik sürmez Çünkü idare etmek lazım Hakkında hayırlısı olsun vallahi çok uykum gelditakma kafaya o düşünsün sen değil
Soran+1 yılZaten bugün inşllah zengin koca bulurum dedi ama şaka yaptı öyle düşündüm
- +1 yıl
Sanada. mustehak dini nikahdan dustunuz. onu. dediyse nasil hazmetme var ne yaparsaniz yapin goz var. nizam. var
- +1 yıl
Evli. bir bayan oyle dermi neyse
Soran+1 yılBorçlu olmamdan sıkılıyor artık bir yatırım yapmamı istiyor o yüzden demiş olabilir
- +1 yıl
Ohooo arkadaşım sana ne yapsa mütrhak neyse
Ah ne kadar kolay dimi boşanmak ne bir çaba ne bir bişey. Destek olcam diye köstek olan aileler kızının yanında ol da ilk bir yuvayi kurtaema konusunda akil verseler keşke
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,7b cevap paylaştı. Çocuğunun olmaması büyük avantaj. Kötü günde yanında olmayan insanla yaşanırmı. Hemen ayrıl. Hiç vakit kaybetme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıliyi günde kötü günde yanında olmayan biriyle daha fazla aynı çatı altında yaşama zaten
23 Yorumla
Soran+1 yılYa biliyorum belki size saçma gelecek ama borcum var diye içime kapandım isimden olma tehlikem var icra takibi başlatılıyor ben bunlar olurken sevgi nasıl gösterebilirim
Cevap sahibi+1 yılolabilir kafaya çok takma borç çokmu
Soran+1 yıl30 bin borcum var
+1 yılBir anneyi görmekle olmaz o, öncesinde neler oldu?
112 Yorumla
Soran+1 yılBeni aramıyorsun dedi ben günde iki defa arıyordum telefonda çok fazla konuşmayı seven birisi değilim 10 dakika yetiyordu bana ama saatlerce konuşmak istiyordu
- +1 yıl
Annesine gitmezden evvel neler oldu? Bir şekilde bu evliliğin ona yetmediğini düşünmesine sebep olacak bir şeyler olmuş.
Soran+1 yılBak genel olarak anlatayım en baştan 2 yıl önce her şey benim açımdan güzeldi borcum çok azdı kafaya takmıyor ilgimi gösteriyordum sonra borçlar çoğaldı 30 bin oldu buna rağmen hep bana alttan alta laf soktu sen adam olmazsın sen bir şeyi hak etmiyorsun evde bulunan eşyaları kırmış banada bozuldu dedi gittim 2 bin liralık eşya aldım o borcun içinde ohh borçlandırdım ya demiş arabam yok bir tane şahin araba alırız borcum bitince dedim ben şahine binmem olursa daha iyisi olsun dedi kavga filan etmedik bu bayramın 2. günü memleketine gitti evde kimse yoktu tek başımaydım acılar içinde sabaha kadar uyumamıştım ondan sonra annemgil geldi eşimi sordular bende gittiğini söyledim seni bu şekil mi bırakp gittiler dedi bende ben gönderdim dedim ona laf gelmesin diye sonra annem aramış kocanı bırakıp neden gidiyorsun diye anneme oğlunu çok düşünüyorsan gitmeseydin akraba ziyaretlerine demiş baya bir bağırmış ağlatmış ben çok fefakarlk yaptım inan bana benim dolabımda sadece 1 tane pantolonum var
Soran+1 yılSiz evlimisiniz? Bir kaç şey sorabilir miyim?
- +1 yıl
Evliyim, buradan sorabilirsin. Anlattıklarına bakılırsa eşinin sevgisi ve saygısında her zaman eksiklik olmuş zaten. Belki de iplerin kopması senin hayrınadır? Tek taraflı dinlemekle karara varmak doğru değil ama şuraya kadar anlattıklarına göre anlayışsız bir kadın eşin.
Soran+1 yılZaten buradan soracaktım şimdi Eşiniz borçlu eve icra gelecek Eşiniz işinden olma tehlikesi ile karşı karşıya eşinize çalışıp yardım edermiydiniz?
- +1 yıl
İş bulabilirsem yaparım elbette.
Soran+1 yılteşekkür ederim cevap için iş bulmuştum aylık 1700 lira ama istemedi giyim dükkanında tezgahtarlık
- +1 yıl
Evliliği yanlış anlamış o kızcağızım. İyice bir düşünüp tartın. Sence huyundan vazfeçmeyecekse, belki de doğru kararı almıştır. Senin derdin sana yeter, bir de yardımcı olmak yerine kötü hissettiriyorsa, neden yorulasın?
Soran+1 yılAilemde öyle diyor boşan demiyor senin kararın diyorlar ama bekar adamdan farkın yok diyorlar biraz destek olsaydı şimdi çok farklı olacaktı hayatım çocukda istiyorum artık kendisinde sorun var tedavi masrafın için çalış dedim oralı bile olmadı
- +1 yıl
Yani. Dediğim gibi, evlilik senin için hayırlısı olmayacaksa, çok da uzatmanıza gerek yok bence.
Soran+1 yılpeki teşekkür ederim yorumun için
Gizli Üye(30-35)+1 yılkac yillik evlisiniz? yaslariniz kac?
119 Yorumla
Soran+1 yılBen 29 yaşındayım eşim 25 yasında
- +1 yıl
Abi eşin daha çocukmuş.
- +1 yıl
Bu zamanda evleneceğin kişi en az 25-26 yaşında olacak. Erken evlenmişsiniz bilader sizde
Soran+1 yıl@Mustafa2023 evet erken evlendik kardeşim ailem baştan beri istemedi biraz dik kafalı olduğu için ama ben sevdim işte yanımda durmamasına rağmen sevdiö
- +1 yıl
Kaç gündür ailesinde kalio
Soran+1 yıl@Mustafa2023 bayramın 2. günü gitti ben gidemedim amaliyatlıdım
- +1 yıl
Daha gelmedi mi. Ne ameliyatı oldum
Soran+1 yıl@Mustafa2023 ayağımdan ufak bir kaza geçirmiştim olduğu yerde döndü çatlak oluşmuş
- +1 yıl
Zaman ver kıza. Gelince hemen tokmaklama kivransin biraz
- +1 yıl
Hocam yanlış anlama biraz kaba oldu ama bu dediğim dini bilgidir.
1-ikaz edecen
2- baş yüz olmamak kaydıyla vurabilirsin. Kaba yerlerine vurabilirsin
3- yatakları ayıracan.
Soran+1 yıl@Mustafa2023 ailem yanımızs gelmesin siz mutlu olun biz istemiyoruz diyorlar
- +1 yıl
Kardeş onlar düzelir sen şu sıraya bir uy.
Soran+1 yıl@Mustafa2023 tamam ama evde onun sözü geçiyor
- +1 yıl
Oohoooo sen 1 ı yapmışsın. 2 yi yap yani dayak Atacan. Sonra 3 ü yap
- +1 yıl
@Mustafa2023 evlilik bitirme sebepleri bunlar zaten bravo
- +1 yıl
@Afifb ayık ol kardeş. Bitirme değil birleşme sebebi bunlar.
- +1 yıl
@Mustafa2023 arkadaşım evli bir bayanım ve herkesten aldığım tek tavsiye eşlerin yatak ayırmaması
- +1 yıl
@Afifb cahil cüheladan akıl almasan iyi olur
- +1 yıl
@Afifb zaten yatağı sen ayıramazsın. Eşin ayiracak.
+1 yılAllah yardımcın olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılSaolun
+1 yılacaba ailesi tarafından dolduruşa mi geldi
13 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum benimle ilgilenmiyorsun güzel söz söylemiyorsun diyordu bende borçlarım var diye ilgilemediğimi söylüyordum 2 yıldır ödeyemiyorum kimsenin yüzüne bakamıyorum
- +1 yıl
nolursa olsun ilgi göster bu çok önemli yoksa senden göremediği ilgiyi dışarda arar bu da hoş olmaz
Soran+1 yılÖyle birisi değil yapmaz kesinlikle
+1 yılYaşınız genç oturun konuşun.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe yaptın kadına öyle diyor?
16 Yorumla
Soran+1 yılBir şey yapmadım sadece ilgi gösteremedim
Cevap sahibi+1 yıl8lgi göstermeyince öyle olur valla
Soran+1 yılKardeşim borcum var icralık oldum işimi kaybediyorum ailemi evden kovdu bunlara dahi sesimi çıkartmadım ben
Cevap sahibi+1 yılSenin isin zor ama ilgi görümeyince aklımuza hep kötü şeyler geliyor ondan
Soran+1 yılBu öyle değil her yönüyle kefilim bu konuda ons
Cevap sahibi+1 yılBelki evliğine uygun görm7yordur kendisini bir çok sebep olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Boşanmak istiyorsa bırak boşansın.
07 Yorumla
Soran+1 yılBenden sıkılmış nefret ediyorum senden diyor
Soran+1 yılSiz evlimisiniz Eşiniz sizden ayrılmak istese ama severek evlenmiş olsanız
Soran+1 yılAnladım atlabilirmiyim peki? Tavsiyeleriniz neler olur
Soran+1 yılhayatıma birilerini almak istemiyorum bu saatten sonra :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocuğun filan varsa durum kötü :(
12 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk yok kardeşim eşimde sorun var
Cevap sahibi+1 yılO zaman hadi ordan et direk ayrıl uğraşma
+1 yılaç bir büyük düşün usta
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir şey olmaz Tekrar evlenirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılKimseyi alamam hayatıma her şeyden soğudum borçlar yüzünden intihar etmeyi bile düşündüm çoğu kez bu yüzden ilgi alaka gösteremedim
Cevap sahibi+1 yılÖdeyemeyeceğin borcun altına niye gırdın
Kaç yıllık evlisiniz
00 YorumlaEyvahh
10 YorumlaBoşan ve beni al
00 Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar