Eşim mesaj attı ayrılmak istiyor çok kötüyüm ne yapacam?

Borçlardan dolayı ilgilenemedim kendisiyle şu an ailesinin yanında giderken ben gönderdim ailesini görsün diye bayramda artık bitti diyor sesini dahi duymak istemiyorum diyor
Eşim mesaj attı ayrılmak istiyor çok kötüyüm ne yapacam?
Cevapla