
Güzel muhabbetiniz var ama reel olarak ilk defa görüşeceksiniz kızın şişman olduğunu anladınız ne olur?

Bulundugu yerden koşarak uzaklaşirim 😉😎şaka bir yana ole bisi olcagini zannetmiyorum bulusmadan once konusmalarimda illaki alltan alttan belli ederim şişman biriyle olmayacagimi onu kasttedmeden diger sismanlara vurgu yaparak sisman arkadaslari aşalamadan oda mal degil ya illaki anlar zannetmem zaten bana asık olacagini 😉
Kalbi ve ruhu olan herkesin sevmeye ve sevilmeye hakkı olduğunu düşünüyorum. :):
Resimdeki kadar olmasa da bende sismanim hayatımda hislerim karşılıksız hiç kalmadı. Ama sismanim diye kapıp koyvermem kendimi her zaman temiz gorunurum mesela. Suandada çok yakışıklı bir adamın esiyim geçin bu kiloluyu zayıfı 😌
Ya Allah askına ne olsun. Eğer sorunsa doğru düzgün konuşup tedavi olmasını sağlarsın yani ben seninleyim zayıflarsın ama seni böylede seviyorum demek var bu arada siskoyum ahah😄
Cevap
30Cevap
Bende kiloluyum ama bu eksiklik değil. Engelli olup aşık olanlar evlenenler var kilo verilebilen birşey engelleri bile aşan insanlar varken kiloyu mu tartışıyosunuz?
Çok memnun olurum. O kızla tanışmak isterim. Whatts uygulamasıyla iletişime geçin. 0040752061654
Onun derisini yuzerim. Zaten şişko kızlar bana çok seksi geliyor. Kurbanlık sigira dalıyor gibi hissediyor insan.
Kendimden soguturum... kilolu oldugu icin ayrildigimi bilmesi beni uzer... yalanda soyleyemem... en iyisi sogutmak
Bu alemde tek şisko benim ulan deyip kıza yol veririm
Lutfen anketlerime bakarsaniz cok sevinirim. Hepsi sayfamda sorular kisminda sadece 3 tane:))
Şişman ya da zayıf ne farkederki anlaşmak önemlidir saygı sevgi önemlidir herşey aşılır az mantık
Hiçbirşey olmaz.. Zaten şişman hatunlardan hoşlanıyorum :)
çok yokluktaysan cinsel ilişki için yanaşırım değilsem kibarca red ederim
@eslimsu 150-160 boyunda 90 kg nun üstünde ki bir kızla ne düşünmemi bekliyorsun?
@safkiizz sonuç olarak yukarıda bir fikir belirttim fikirleri oluşturmak için düşünce gerekir düşüncede beyinle olur yani şu an laf atmaya çalışırken boş bir insan olduğunu kanıtladın saçma sapan tartışmaya gerek var mı? şu an burda ne olucak filan diyenlerinde kafası emin ol benle aynıyken ben dürüstüm onlarsa basit yalanlar söyliyor sadece doğru söyliyeni mi köyden kovuyorlar? neden yalancıları kovmuyorlar? sonra gelirsiniz neden mutsuzum diye ağlarsınız dürüst adamları sevin maskelileri değil
Hayallerimi süsleyen kadının 90 kiloluk bir facia olduğunu görünce muhtemelen kaçarım
Duygularıyla oynamam açık açık olmayacağını söylerim yüzüne.
hiç normal arkadaş ayağına devam ederim bir zaman sonra amacına ulaşamayınca uzaklaşır
Soru çirkin. Görüşler çirkin. Erkekler mide bulandırıcı; her zaman ki gibi.
Olsun bakalımm ama olduhunla kalır sadece bende hoşlanıyorsan mide amleyrtı ve spora gitmesi laxım
azeri misin
yazis seklinden öyle algiladim daa ondan merak ettim
noo ickili resim mi o sorryy sevmedim
bir kalpte yer edinmek biri tarafindan dusunulmek sevilmek guzel sey.
Acikcasi bana bastan yalan söylediyse fizigi hakkinda sogurum. Cunku sisman sevmiyorum.
zaten sormuşumdur hiç görmedi isem kaç kilosun die yalan söyledi ise yüzüne bakmam
ya neolsun kilolu zayif diyorsunuz da ama sonra böyle biri sevince yok arkadas kalalim felan havalari
fotodaki gibi değil de bir seviyeye kadar sıkıntı yapmazdım
Bir antlasma yaparim kilonu verip gelirsen olur derim
Ya şu ön yargılarınızı bir kıramadınız gitti.
Sert bir şekilde dile getirir ret ederim
Ne dersin mesela
İlk önce özür dileyerek başlarım sonra ise şişman olduğunu zayıflaması gerektiğini söylerim :)
Hiçbir hissim değişmez.
Yumuluruz hacı oh ne güzel yastık gibi işte 😁😁😁
Yani? Şişman olunca ne oluyo?
olmamasını söylerim..
Kişiye özel beslenme ve spor programı hazırlarım
Ben kilolu kızlardan hoşlanıyorum
Arkadaşça devam ederim.
Bunu izledim, kız çok sempatik
Kırmadan olması gereken neyse o olur
Onu zayıflatır m
Kilo versin
onu zayiflatirim
Birşey olmaz 👍
Arkadasliga doner
Kaçarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar