Eskişehir'de niçin farklı takım taraftarlarına saygı gösterilmiyor?

Yaklaşık 2 yıldır Eskişehir'de okumaktayım. Fanatik Beşiktaşlıyım. Zaman zaman Beşiktaş formamla dışarı çıktığım zaman bazı insanların sürekli bana baktığı, laf attığı, hatta bazen de küfür ettiği gibi durumlarla karşılaşıyorum ve bundan son derece rahatsızım. Bu tutum sadece Beşiktaşlılara yapılmıyor, örneğin geçen yılki Galatasarayın şampiyonluk kutlamalarında birkaç Gs'li arkadaşım Eskişehirsporlu oldukları bilinen şahıslar tarafından darp edildi ve bazı araçlara saldırıldı. Bir de Eskişehirliler İstanbul için sürekli "bizans" tabirini kullanıyor ve bu durumu da şiddetle teşhir.ediyorum. Anadolu'nun modern kenti olarak gösterilen Eskişehir'de neden böyle bir zihniyet, ciddi anlamda hoşgörüsüzlük var? Özellikle Eskişehirli arkadaşlardan cevap bekliyorum...
Eskişehir'de niçin farklı takım taraftarlarına saygı gösterilmiyor?
Cevapla