Biriyle tanıştım iki defa o mesaj atti ben hiç atmıyor um akil verir misin iz?

İkidir o mesaj attı benim yapım gereği erkeğe mesaj atmak hoş değil ama öyle yapinca hakkimda ne dusunur bu kiz hiç sormuyor falan dermi siz ne düşünürdunuz
Biriyle tanıştım iki defa o mesaj atti ben hiç atmıyor um akil verir misin iz?
Cevapla