Sevgilimle tartıştık 10 gündür mesaj atmıyor, amacı ne sizce? +1 ?

Beni biraz yalnız bırak dedi hatalı olduğumu düşünüyor. Bende yalnız bıraktım bayramda bile mesaj atmadı. 10 gün geçti hesaplarını dondurdu bende dondurdum. Mesaj atmadı hala atar mı? Bitirmek istiyorsa da neden mesaj atmıyo? Ben kesinlikle mesaj atmayacağım. O ne zmaan atar?
Güncellemeler
+1 yıl
Bittiğinin farkındayım ama açık kapı vardı yani konuşulması gerekirdi. Bitirseydi tamamen hesapları dondurmak yerine her yerden engeller numaramı silerdi çok iyi biliyorum.
Sevgilimle tartıştık 10 gündür mesaj atmıyor, amacı ne sizce? +1 ?
Cevapla